Gå til innhold

Disco3 original Harman Kardon Logic 7 Subwoofer


Asbjorn

Anbefalte innlegg

Den er brukt, ja. De koster, som du sikkert har sjekket, over 2500 kr nye uten brakett. Tror neppe du finner en billigere brukt nå. Kjøpte den til et prosjekt, som jeg ikke får tid til. Har testet den på ekstern forsterker og det er god sub-lyd i den. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei

 

Denne kan være interessant. Oppdaget nettopp at det er alt for god plass på venstre siden bak.

 

Vet du om denne kan kobles til en "lavere modell" Harmann Kardon anlegg i Disco 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om denne kan kobles til en "lavere modell" Harmann Kardon anlegg i Disco 3?

 

Det er jeg dessverre ikke kvalifisert til å svare på. Du kan evt. sjekke om det ligger kabler klar i baklemmen. Høyttaleren er utstyrt med hurtigkobling for lydkabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Der er subwoofer i den mindre Harman Kardon pakken også.

Mener bestemt at subben ligger i bakluken. Tror du rimelig greit kjenner vibrasjoner derfra når du skrur opp litt.

 

Men generelt sett er vel det lite trøkk i disse subbene. Så ikke så rart at du kan tro den mangler.

Jeg trodde ikke jeg hadde før jeg kjente vibrasjon på bakluken. Kunne liksom ikke tydelig høre at det var en ordentlig sub der når jeg satt foran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nærmere ettersyn/lytt/kjenn så vibrerer det i bakluka mi også. Så da er det nok en Sub der inne hos meg også. Takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...