Jump to content
LRforum
Sign in to follow this  
HansChristian

VW beach buggy selges. Sommerpris 55.000,-

Recommended Posts

Vurderer nå å selge denne slik at jeg evt kan finansiere nye prosjekter :)

Etter ferieturen til Korsika med denne i 2011 så har den blitt brukt alt for lite. Vi dro altså på campingtur fra Norge til Korsika med denne, og hadde en fantastisk tur. Biltog gjennom tyskland gjorde at vi slapp det lengste og kjedeligste strekket, og kunne kose oss med kjøring i de italienske alper og ute på Kosika. Drøyt 3600km på en tre ukers ferietur.

Bilen er bygget på en innkortet 1966 VW 1300 og registrert som "Volkswagen Buggy". Dette er en kjempemorsom kjøremaskin, med godt drag i motoren (1680cc med to forgassere). Den er 'rullemalt' med bengalakk (RAL1002 sandgul), så overflaten har litt varierende finish.

Bilen er EU-godkjent sommeren 2014, så neste EU-kontroll er i juni 2016.

Veteranbil som er billig å eie, og morsom å bruke.

Sommerpris: 55.000,-

Korsika1.jpg

Korsika2.jpg

Korsika4.jpg

Korsika5.jpg

DSCF1970.jpg

DSCF1977.jpg

Det er visst meldt fortsatt sommer til uka som kommer, så da løfter jeg denne opp litt igjen. Her er mulighet til å nyte de siste sommerdagene i åpen bil ;)

Hmmm... det var rart. Jeg prøvde nå nettopp, og da gikk det bra. Men, det var litt krøll tidligere i ettermiddag. Kan du sjekke igjen?
(Før, så fikk jeg til å legge 'embedded video' på forumet her også. Går ikke det an lengre?)

edit: jeg oppdaget muligens noe krøll... Prøver med ny :

Haha! det gikk bedre?!

Edited by HansChristian

Jepp! Funker nå. Synd jeg ikke har plass, råd eller lov. Drømte mye om en sånn da jeg var yngre. Vurderte faktisk å ta inn en fra Sverige i sin tid. Utrolig kule biler!

:)

Dette må da være en skogsbuggy, ikke mye beach i denne videoen. ? spøk til side. Dritkule biler. Har ikke plass dessverre.