Gå til innhold

VW beach buggy selges. Sommerpris 55.000,-


HansChristian

Anbefalte innlegg

Vurderer nå å selge denne slik at jeg evt kan finansiere nye prosjekter :)

Etter ferieturen til Korsika med denne i 2011 så har den blitt brukt alt for lite. Vi dro altså på campingtur fra Norge til Korsika med denne, og hadde en fantastisk tur. Biltog gjennom tyskland gjorde at vi slapp det lengste og kjedeligste strekket, og kunne kose oss med kjøring i de italienske alper og ute på Kosika. Drøyt 3600km på en tre ukers ferietur.

Bilen er bygget på en innkortet 1966 VW 1300 og registrert som "Volkswagen Buggy". Dette er en kjempemorsom kjøremaskin, med godt drag i motoren (1680cc med to forgassere). Den er 'rullemalt' med bengalakk (RAL1002 sandgul), så overflaten har litt varierende finish.

Bilen er EU-godkjent sommeren 2014, så neste EU-kontroll er i juni 2016.

Veteranbil som er billig å eie, og morsom å bruke.

Sommerpris: 55.000,-


Korsika1.jpg


Korsika2.jpg


Korsika4.jpg


Korsika5.jpg


DSCF1970.jpg


DSCF1977.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hmmm... det var rart. Jeg prøvde nå nettopp, og da gikk det bra. Men, det var litt krøll tidligere i ettermiddag. Kan du sjekke igjen?
(Før, så fikk jeg til å legge 'embedded video' på forumet her også. Går ikke det an lengre?)

edit: jeg oppdaget muligens noe krøll... Prøver med ny :

 

 

 

Haha! det gikk bedre?!

Endret av HansChristian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...