Gå til innhold

Bryllupsbil, Moss 26.6.


JCP

Anbefalte innlegg

Ja da, jeg veit det er seint å spørre mindre enn ei uke før, men det ser ut til at den lovede Jaguar ikke er særlig lovende lell og de andre mulighetene som er undersøkt er enten bortreist, til reparasjon, eller sjukt dyre.

 

Vi trenger plass til to voksne og to barn, plettfri stasvogn er ikke nødvendig bare den er i orden og kan frakte oss ca 7 km. Det eneste virkelig strenge kravet, er at den er betraktelig mer interessant enn en hvilken som helst riskoker, eller tysk diktatorvogn.

 

Jørgen 9ll 6tre 5l9

Endret av JCP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker, det ble en fabelaktig dag! Spesielt takk til Gaute, som på kort varsel stilte opp, iført rein skjorte og kjeledress, med grombil. Det vakte stor åtgaum ?

Det dukker nok opp noen bilder etterhvert. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har begynt å tikke inn bilder, men av en eller annen grunn er det ikke bilen det fokuseres mest på, men men...

 

IMG_5491.JPG

 

IMG_5502.JPG

 

(Eivind og Frode, om dere har bedre bilder, kjenn deres besøkelsestid!)

 

 

Toppen av bryllupskaka:

 

2015-06-28 14.57.09.jpg

 

 

I noen frisørbiler fins små blomstervaser som tilbehør, denne er litt mer mandig:

 

2015-06-28 16.44.48.jpg

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forlover har ikke gjort jobben sin!

Ihvertfall var det sånn før.

 

Det har vært hengt på gammel potte og trommel.

Alt fra LRfabrikken og festet i solid kjetting med saboterte sjakler.

 

Diskret oppjekket bakhjul på bryllupsbilen har også vært på agendaen.

 

Bryllupsbil i brilla på kranvogn var en annen vri.

Noe frisk spretting rundt i bakre ekvipasje ble det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå¨pynt da,Jørgen.

 

Takk, den vakte også stor åtgaum :D

...og det viser vel også at jeg ikke er frafallen, sjøl om jeg er blitt en noe sjeldnere gjest på vbf. Prøver å ta meg sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange gode kaker.....men da vi kom til kakene var jeg sprekkmett etter ikke mindre enn seks runder på den velsmakende buffeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er maks tre runder med fisk før du kan gå videre til luft-kreaturer. Deretter er det maks tre runder der før du kan ta maks tre runder på landjorda.... SÅ er det maks tre runder med dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått, Jørgen og Lillian. Det må jeg si var standsmessig bryllupstransport. Har brukt en Defender 90 varebil til bryllupskjøring en gang, i Sverige der de ikke er like opptatt av norske varebilregler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...