Gå til innhold

Landrover


henningo2

Anbefalte innlegg

hei alle ,

 

jeg er veldig glad for min bil, en enkel freelander 2001. Den har gitt meg mye, lært meg å skru, bruke multimeter, og pc (lynx), den har også gitt meg mye med min kone og meg. Vi kjørte over Opdal, pang sa det og vi følte detsom om en spittfire nødlandet !.,

Skulle til Britania i Trondheim for å besøke familie. .. Jeg åpnet panseret, og ærklerte dyret for død. Vel etter 3 timer kom vi frem, bak på en Viking bil. Fyren i kjeledress rakk hånden ut til frua og ba henne stige ned,. på løperen (den røde). ( vi hadde bilen på planet, og satt i den), steg ned på matta foran hotellet.

Vel ydmyket, (pga. k1.8/topp pakning og kjøl ) litt kanskje, men ikke så galt. :). steg jeg ned. .. Men aldri kan jeg godta at min livs venn feller tårer over en BIL! (hun gråt virkelig !) Men etter fix og 6-7 år med landeren blir vi mer og mer glad for den. (og for hverandre)., etter dette lovet jeg henne bedre dager med Landrover (freelander blush ), og at dette var bilen. (før hadde vi -, -mercedes, Bmw, Ford, golf etc.)., den gang (med landrover) bæsjet jeg på leggen, (kjente driten i mange uker) men nå er alt godt,, mer enn godt.).

Jeg ønsker meg en rangerover, og hun en fl2. Merkevare trass motgang, , Nei bilen i seg selv er et unikum, noe vi har stor glede av.. !!", så min open air 2001, naaaa, kommer jeg aldrig å selge. (den er shipady shape)

 

Så tenker jeg det er mange barne familier, enslige og andre som virkelig trenger forumet for å høste tidligere erfaringer., Kanskje trenger en god hand på K motoren :) Det er det forumer er til for mener nå jeg. Ikke for å selge gammel drit.! , Men hjelpe hverandre til en driv-verdig bil, dele tekniske utfordringer.

alt godt.

 

Kjøp og Salg hører under Kjøp og salg !!!.

 

 

 

MVH

Henning.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av henningo2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...