Gå til innhold

RRC selges med tungt hjerte


munken

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg overskudd til å holde den lenger, litt på grunn av sykdom… etter en visitt hos Sandmo fikk jeg beskjed om at denne ikke kom til å gå gjennom neste EU pga. rust, men de syntes fortsatt den var fin. Så ny eier med sveiseapparat søkes. Ligger nå ute på Finn.

 

FINN-kode: 60664545

 

Nesten så jeg har lyst til å si beklager til alle sammen her inne - skulle ha passet bedre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble hentet av en hyggelig kar som kom med toget i ens ærend fra midt-norge - kjøpt usett over telefon og kjørt nordover samme dag.

 

Det var litt vemodig å se den forsvinne nedover gaten med fremmede hender på rattet. Men lever godt med tanken om at den har kommet til et sveisekyndig hjem og kan leve noen år til.

 

…så da er det bare å vente på at LR-viruset blusser opp igjen og koster meg mer tid og penger. Kanskje en seriebil neste gang, noen som har en 88 til overs?

 

Men nå ligger det fire helt greie felger til RRC i kjelleren, med dårlig gummi (10 år gamle avpiggede vinterdekk) som kan hentes av noen som har bruk for dem (…jeg er glad i rødvin).

Endret av munken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk inspisere nydeligheten oppe i Land Rover-klubben i går. Flott bil. :) Skal skrive under på at den gikk til et godt hjem! :)

 

Det virket slik, og det betyr faktisk litt… med mer kunnskap, tid og vilje enn jeg har, tror jeg den kan gjenoppstå til en virkelig fin bil.

Endret av munken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...