Gå til innhold

Deler til RRC


AndersG

Anbefalte innlegg

Det ryddes, og jeg skal ha bort en hel haug..

 

Har karosserideler i alle valører til RRC både 3 og femdørs, motorer, girkasser (noe står i biler) noe interiør, - noe nye deler (Bakre travers under bakluke f.x. - minst en, antagelig to stk. noe pakninger til V8)

 

I tillegg ser det ut til å være to delebiler som skal bort. De er ikke helt komplette, men i grove trekk er der en stk 1983 tredørs (Petterson på forumet sin - fins i salgstråd) med 3,5 og 3-trinnsautomat som kan bli bil igjen og en 1975/91 femdørs med havarert 3,9 v8 og godkjent med LPG. Denne er det NOE mere jobb å bygge opp igjen. Ikke helt komplett.

 

Ingen av bilene er pdd kjørbare - og henteprisen på dem hele er vrakpant pr stk, evt kan det selges deler etter selvplukkprinsippet - men ikke før om ca 3 uker fra i dag.

 

Alt befinner seg i Vesterålen.

 

 

Ved interesse: send epost til anders@vulcanix.com eller melding på forumet - evt spør i tråd.

Endret av AndersG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine greier YMK - skal du noe denne veien?

 

 

Og som en tilleggsopplysning, om ca fire uker går alt som er igjen på huggern. det skal som sagt ryddes - og alt som står skal bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med girstang - og sansynligvis også dårlig med treff på meg i år :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert demontere å sende noe så lenge det ikke er store saker.

Endret av AndersG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig store...i volum og vekt altså. Om jobben er stor vurderer du..og gir meg en pris for delene demontert, pakket og sendt.

 

Det jeg trenger er følgende:

- Ytre dørhåndtak høyre foran

- Vindusheismotor høyre foran ( og mulig de bak også..)

- Bryter for vindusheismotor i armlene i bakdør

- Diverse plastdeler til interiør:

---Skålene bak dørhendler innvendig. Jeg har hendelen med en "pinne", altså ikke bøylen. Henger du med..?

--- Plastdingsen som sitter bak/rundt låseknappen, har rød tape og som er synlig på dørtrekket. Alle fire.

--- Plastdingsen som sitter bak dørtrekket og er en "styring" for låseknappen. Ikke synlig med dørtrekket på.

- Originale gummimatter foran med RR-logo. Jeg mangler til venstre side og skulle gjerne hatt en freshere på høyre side.

- Setebelter bak om snurra er spenstig og drar inn beltet uten nevneverdig hjelp.

- Låshendel for innside bakluke. Jeg har varianten som skal vris for å åpne/stenge.

- Blink/parklys foran. Høyre jeg skifte..og venstre har jeg lyst til å skifte. De må være ok + for å være bedre enn de jeg har

- Baklykteglass. Jeg husker ikke i farta om jeg har bremselys oppe eller nede..så det kommer jeg tilbake til om de du har er ok.

- Jeg kan også være interesseret i speedometeret om du vet at det virker. Når jeg sier virker tenker jeg både på selve speedometeret og på km-telleren. Det er sistnevnte som har tatt kvelden hos meg.

- Dørpakninger til 5-dørs kan være av interesse om de du har er i ok stand. Jeg trenger først og fremst til venstre fordør men kan ta flere enn det.

 

Hvilke farger er det på bilene/interiørene du har?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sjekke hva jeg har - men har i hvert fall en del av dette. Har deler fra blå metallic, grå metallic og rød metallic firedørs - og blå metallic og grønn metallic todørs. og ymse interiør, mest grått mener jeg det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Beklager seindrektighet, men salgsinnlegget lider av det samme som bilhobbyen: nemlig tidsklemma :(

 

Bra dag i dag, tre glade herrer kom med henger og henta en stk todørs RRC - og med litt flaks kommer de en runde til å henter firdørsen. Så får man håpe at de kommer til nytte til noe. Bedre det enn at de står å ruster i støkker her.

 

Kommer ikke til å orke leite, plukke eller skru av noe - dessverre. Det som forlater gården nå går samfengt og ved henting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...