Gå til innhold

Skifte fjærforinger SIII


Frikk

Anbefalte innlegg

I følge PKK må jeg skifte foringer i færene foran. Få alle foringene ut er lett match. Får foringene inn i fjærene er også lett match. Men hvordan få inn foringen som sitter i ramma ved bakre fjærfeste. Nå har jeg most to foringer uten å få dem helt inn. Neste gang jeg nå prøver vil jeg helst være sikker på at jeg får det til !! Foringene er orginale. Jeg har vasket/slipt/smurt før jeg har prøvd å slå dem inn. Gode tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du slå dem inn trenger du en tung jerndor som er dreid til akkurat å passe ytterhylsa.

 

Gjengestag igjennom, stor skive på baksiden, og en kopp (søringer sier pipe) med rett ytterdiameter slik at du får press på ytterhylsa på foringen. Da er det bare å skru den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk denne videoen.

 

PS. Det ligger flere videoer på YouTube om dette temaet (change bushes on land rover series 3)

Lykke til ?

Sjekk denne videoen.

 

PS. Det ligger flere videoer på YouTube om dette temaet (change bushes on land rover series 3)

Lykke til ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...