Gå til innhold

Navigasjon- og Bluetooth og mp3 oppgradering L322


wollabygg

Anbefalte innlegg

Hei! Noen her som har oppgradert til MK4 DVD basert navigasjon i sin RR? Har søkt litt rundt på bimmernav, men ville satt pris på litt input hvis noen har gjort dette før meg. Jeg ser for meg å gjøre alt så "originalt" som mulig ved å bruke BMW produkter. Så langt har jeg forstått det slik at jeg trenger navimodulen (plug'n play) med nyeste software (v28?), nyere cd-veksler med input for aux, samt nyere radiomodul. Ser også at tvmodul kan være greit med tanke på installasjon av ryggekamera, men lurer på om jeg kanskje har tv-modul (2002 Vogue hvor tv funksjon ligger i displayet) jeg skjønner ingenting av dette, jeg kommer kun til å handle inn det jeg trenger, så får jeg noen med mindre antall tommeltotter til å gjøre jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ramius på forumet her har oppgradert sitt system. Sendte til england osv. Mener han var superfornøyd med sine oppgraderinger iallefall. Kom vel på en 3-4.000 om jeg ikke husker feil. Da får du oppgradert til siste utgave kart og system fra X53 X5 tror jeg. Og bedre lyd fra forsterker, tilkobling for telefon og blåtann!


Du kan sjekke ut siden selv: http://www.carphonics.co.uk/landrover.htm

 

Baris heter duden. Mail han hva du tenker og han svarer relativt for (send idag og han svarer som oftest ila døgnet).

 

Hvis du søker på baris og upgrade kommer det opp mye veldig fornøyde kunder og!

 

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Marius! Sjekker ut dette. Takker og bukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er de billige delene bestilt: aux tilkobling (jeg fjerner cd-veksleren) og opplegg/ledninger for ryggekamera bestilt fra bimmernav.com. Ryggekamera (X5, som krever litt tilpasning for montering i et av skiltlysene) bestilt via ebay. Videre skal jeg bestille mk4 navigasjon og oppgradert BMW radio (54). Går for den enkle løsningen når det gjelder tlf... Tvillingkort og bilens originale ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne tråden jeg og, del veldig gjerne fremgangsmåte og gjerne litt priser om du tillater det... Er jo veldig aktuelt for mange vil jeg tro og ikke minst spennende å få høre hvor komplisert det hele blir:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler info etterhvert. Kvelden går nok med på å lese meg opp på bilens originale, dog ikke akkurat intuitive telefonsystem ?. Tvillingkort "montert" i dag. Meget god lyd i handsfree, men vannvittig tungvint i bruk. I hvertfall før jeg har lest meg opp. Noen vil antagelig heller bruke 7.990,- på BMW Bluetooth, men jeg synes det ble i overkant dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

High tech reparasjon av high tech tilbehør idag... Litt banking med skrutrekkerhåndtak, og vips! CD-veksler fungerer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
  • 4 uker senere...

Det er en luring aka jugærn som holder til i Øvre Eiker. han driver mye med bmw. Reparasjon og skroting. en skikkelig skrotnisse. Det virker som om han har god greie på bmw produkter.

han har masse deler liggende. han har en ekstremt stor tomt som det er flust av biler & deler og diverse. Sist jeg var oppom der hadde han trøbbel med en 2004 l322. bytta gearkassa på denne fra en x5 mener jeg det var. mulig han kan være behjelpelig med å skaffe / Finne deler.

 

Tlf:

95252729 

 

Mr.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...