Gå til innhold

En litt annerledes camper.


LandRover

Anbefalte innlegg

Jeg har lett lenge etter passende en husbil, og aller helst en Land Rover kombinasjon. Prisen har litt å bety da jeg har lyst å beholde min Defender 2002 modell kjørt i overkant av 60 000 km. Nå finnes det muligens noe passende ca 10 mil fra her jeg bor. Ikke så mye å si om camperen, men dog glassfiber. Likevel beregnet pris for camperen som er en ombygd smutti caravan. samt lasteplan kr. 20 000.- Det eneste jeg er skeptisk på er de 230 000 km den har bak seg. Utkjørt kanskje. kanskje?

 

LINK med flere opplysninger

 

Jeg er normann som bor i Sverige og skal til sommeren tur til blant annet Vestlandet, og ser med denne bilen mulighet for erstatning for dyre hotell opphold i Norge.

 

lrforum2.PNG

 

 

Rettelse: Ikke Smutti, men SMW campingvogn!

Endret av LandRover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe gikk feil, 80 000.- for bilen uten camper, om noen ikke fulgte linken med info, men det forsto vel de fleste? . . . . . . . og det var en 130 :)

 

Men 100.000 komplett er da heller ikke noe å si på :) hadde nok bestemt meg før telefonen var tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dieselvarmeren om den er av nyere årgang er vel et pluss. Jeg bør vel vente med spørsmål til jeg eventuelt kjøper bilen. Det følger med anordninger som hjelper til med å løfte av camperen samt løst flak=lasteplan. Hvordan er det med monteringen av lasteplanet? Jeg antar at det ikke er noe man kan ta av og på etter som det er bruk for det? Det krever vel sin tid?

 

ca. 10% valutarabatt er er også godt å ta med.

Endret av LandRover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...