Gå til innhold

ØK: 110" HCPU eller 130HCPU


JokerS30

Anbefalte innlegg

som tråden indikerer, leter vi etter en bra Defender pickup.

Bilen må være i bra stand, og se OK ut. Den skal gå som firmalastebil, så den kan IKKE ha hvite skilter ( ha C1registrering )
Bør antagelig ha 300TDI eller helst TD5 motor, men alt av interesse

 

Tips som ender med kjøp, honoreres generøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) 84mod sjelden doning vis bud er rett er alt mulig kun tlf 99319923 sms ok men ikke noe svar over forum B):)

P4030024.JPG

P4040029.JPG

P4040033.JPG

P4040035.JPG

P4040039.JPG

P4040038.JPG

P4040044.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil, men tror Revehalen blir litt "too-much " når bilen skal benyttes som firmabil. B)

 

Jerrykannene, skjermbredderne, winchen og snorkelen også. Samme med lakk-finnishen også er jeg redd.
Da må jeg basere meg på å tilbakebygge den til et tilnærmet originalt utseende, redd det blir veldig mye jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen Land Rovere som er registrert i klasse C1? Har aldri hørt om. Fin den bilen til Svalbard som har skilt fra tiden før det ble grønne skilt på varebiler.

Endret av Peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. jeg trodde det var vanlig med C1 reg på 130`

 

My bad.

Varebil, personbil eller kombinert bil. Har aldri støtt på noen C1-regget. Stort sett bare ulemper med C1, svinedyrt i bommer, fartssperre, maks tre seter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinert bil var en egen avgiftsklasse med avgiftsnivå mellom personbil og varebil, som gjorde biler som Hiace, Transporter og 130 rimelige. Man fikk både pose og sekk, mye bagasjeplass og flere enn 3 seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Er det noen som har linker eller oppskrifter til sider der det vises hvordan man kan bygge HCPU av en vanlig csw ?

 

Det finne mye småslitne stasjonsvogner som kunne bli fine pickuper med de rette delene, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Det er så slitsomt å lese annonser som er skrevet i trebokstaver. Er det nødvendig å rope da?

 

Sjarkplatene trekker ned synes jeg, og jeg synes bilen er hinsides fornuft hva pris angår. Kanskje må man rope for å selge til overpris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit bil = fryktelig ufint. Og så mangler den mye greier en HCPU bør ha. Men den er fin, veldig, veldig fin, i praksis som nybil.

 

Forøvrig bør den hvite også være bra prutbar, den er kjøpt ny på firma inkl mva, og siden firmaet har fått tilbake mva, vil 349 000kr i salgspris bety at de ikke har tapt en eneste krone... :)

 

En TD5 HCPU til rundt 120-150 var vel det jeg så etter egetnlig...

Endret av JokerS30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...