Gå til innhold

Universal/kombiolje


radovan

Anbefalte innlegg

For slike som meg som har mykje gammalt mekanisk på garden er det kjekt med universalolje. Tenkte eg skulle spandere på meg eit fat med pumpe for å gjere det enkelt for meg sjølv.

 

Spørsmålet er då kven som er har best pris, om det er typar/merke universalolje ein skal unngå og om det evt er anna ein skal hugse på.

Og så treng vi ikkje diskutere så mykje om det er ein drittolje som ikkje kan brukast på nyaste RR, for det er ikkje der eg skal ha oljen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mye bra olje på fat. En av mine tidligere arbeidsgivere (som nok kan regnes som storforbruker av motorolje) kjøpte inn Mobil 1 Delvac på fat til 25 kroner literen. Those where the days.... :(

Endret av AreM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mye bra olje på fat. En av mine tidligere arbeidsgivere (som nok kan regnes som storforbruker av motorolje) kjøpte inn Mobil 1 Delvac på fat til 25 kroner literen. Those where the days.... :(

Veit du kvar han kjøpte frå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du kvar han kjøpte frå?

 

Det var en lokal leverandør i Tromsø. Og min arbeidsgiver den gang var TFDS som hadde 6 Hurtigruter, en haug med hurtigbåter og x-antall ferger å drifte. Derav den lave prisen, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir noe slikt som denne, det, da? (Men ikke akkurat denne, for du vil ha fat, og Biltema har bare 10l.)

 

http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Olje-og-Smoremiddel/Mineral/Kombiolje-10W30-2000022991/

 

Det er jo billegare enn dei fleste tilbyr på fat, så det er kanskje like greitt... ;)

 

Men hadde vore kjekt med eit fat med pumpe. Hadde det til motorolje for mange år sidan og det var gode greier.

 

Edit: Blingsa og trudde Biltemaoljen var i 20-literskanner. Då hadde han vore veldig billeg, men i 10-liters vart det ganske normalt.

Endret av radovan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AK maskiner og Felleskjøpet har vel også universaloljer?

Ja jøss, i massevis. Tenkte berre det kanskje var andre som kanskje kunne skilte med enno betre vilkår. Det er jo rart med det, når ein kjøper i stort. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen universaloljer er for våte bremser, andre uten. Har du en med våte bremser kan det være lurt at alle har samme olje siden hydraulisk utstyr blander olje fra traktor til traktor.

 

Regner med du har kontroll på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har vore i kontakt med Dekkteam og dei har erstatta Lubetech-oljen med Motul Super Agri 10W30. Den kostar 5300,- +mva for eit fat. Så kjem transport til meg på 612,- +mva. Det blir ca 35,50 per liter inkl mva heime på tunet.

 

Tilsvarande for Biltemaoljen i 10-literskanner blir 39,90/l. Eller sagt på ein annan måte: 208 liter Biltemaolje på kanner vil koste ca 914 kroner meir enn Motulolje på fat og då må eg rekne med kostnad og tid på å reise på Biltema i tillegg.

 

På FK må ein ut med 839,- for 20 liter, tilsvarande 41,95/l. Det blir 1341,60 meir enn Motuloljen for eit fat. Men dei kan nok levere oljen på fat frå FK og, men eg er ikkje sikker på om dei har noko enorm rabatt på det. Iallfall har eg ikkje funne ut noko slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...