Gå til innhold

Bremseskiver og klosser


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Hei, kjøp ifra england som roy skriver, har bilen krysset 140k så er det nok godt å kjøpe renovation sett for calippere foran..,. Si skivene har gott 140k så er de nok fremdeles gode, men "piping og skrik" starter ved 140k etter min erfaring., så en god rens og overhaling er nok godt. Støpegods ifra lucas holder meget godt, litt stell og smergel så er alt oppe å stå. værre er det om du har kjørt metall mot metall i en stund, da kan det være godt å skifte skiver også.

Mvh

Henning.

Endret av henningo2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Tidligere ville jeg og sagt handle slikt fra England, men nå i det siste så har jeg kommet over en norsk nettbutikk som tar "utenlandshandelen" for deg, www.eurodel.no , og disse har kjempebra priser og utvalg på slitedeler samtidig som en slipper toll og moms usikkerheten og fast frakt på 89kr. Jeg har prøvd disse noen ganger, og er kjempefornøyd. Ser på den sia at de har FL bremseskiver til under 400 kr stk, bremseklosser til ca 400, og rep set til calipper fra 89, pr side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...