Gå til innhold

G4 stash til Disco 3


Puch G

Anbefalte innlegg

Siden salg av min Disco 3 begynner å bli ganske tungvint, begynner jeg å vurdere å rive av allt av ekstrautstyr å selge naken bærumsdisco og G4 stashen ekstra. Jeg har derfor lust å høre hvor mye interesse det er for delene på bilen.

 

Hva er det prat om?

takgrind, stige, snorkel, lyktebøyle, ekstra lykter, lyktegittere på alle lykter, "siderør" og 285/60-18 Cooper LTZ på svart folierte alufelger.

gå inn på finn og sjekk bildene.

73_1014649133_xl.jpg

 

gjerne legg in kommentar her i tråden om noe er av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Plukker du av snorkelen din sitter du vel igjen med noen synlige hull?

Blir vel det i fangeren foran og om du tar av brush guard? Og da er det vel ikke mye Bærums Disco???

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg vær helt ærlig så er det slik at selv om en bil har mye 'stesj' så blir ikke verdien på bilen stort større. At den har Cooper Xeon LTZ dekk gir kr. 0 i verdiøkning (man forventer at en bil har dekk) Lyktebeskyttere, plastfanger i fronten gjør ingen ting med prisen. Det som kan øke prisen bittelitt er takgrinden.

 

Jeg har sagt til meg selv at pengene jeg legger ned i bilen er penger som blir borte, eneste de hjelper for er at bilen kan bli mer lettsolgt til samme pris.

 

Jeg har store 20" cooper dekk å store Brembo bremser foran men jeg får ikkje en krone for det når jeg selger bilen, men noen kan velge det foran en standar bil vist prisene er så å si lik.

 

Jeg forstår at salget går tungt til den prisen der, beklager at jeg er ærlig ;)

Endret av Mads SL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vært en aprilspøk, men det var det ikke ;) .

Ikke plukk av alt stasjet. Kjedelige D3er er det vell nok av på Finn. Ennå bedre om du bare beholder bilen og bruker den som det den er rigget for.

Som de poster over her så kan man nok ikke vente å få igjen for utstyret man setter på, det er mest for eget bruk. Om du ikke kommer over en som skjønner verdien / nytten av det som er montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har justert ned prisen på finn har det vært en del forspørsel og noen som skal prøve Discoen etter påske. Vi får se hvordan det går og om det fortsatt blir nødvendig å rigge ned bilen.

 

G4 grinden selges uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...