Gå til innhold

selger D2 1999 modell 5 seter...


davidbirger

Anbefalte innlegg

Da er det på tide å bytte ut min Disco 2 som jeg har hatt litt for kort tid sammen med, men den blir bare stående ubrukt da jeg har arbeidsbil som dekker 99% av mitt behov for bil. Jeg tenker i utgangspunktet 50.000,- eller deromkring, men vurderer bud samt byttehandler i enten liten bil a la Mini (til min fru), eller bil med mer enn 6 seter og gjerne veteran (serie eller defender). Alle som vil se den kan komme til Røa for en titt. Den har gått 257000km, med motor som var gått 120.000km byttet før jeg overtok bilen på 253000 km. Alt fungerer utenom ACE, som nå er satt i loop og alt er tett, med medfølgende sett for å erstatte alle deler, slik at man kan ta bort hele denne saken. Jeg har ikke merket noen forskjell kjøremessig, uten denne ACE. Det medfølger veldig bra piggdekk på originale 16" felger, samt ett sett med 18" som ble levert for Disco i årsmodellene 2003 og 2004, med nesten nye dekk av typen general grabber at2. SIstnevnte hjul står på. Stereo er oppgradert med Grom audio, som gir deg bluetooth for tilkobling av iphone/android gjennom det originale anlegget. Har ikke fått tatt noen bilder i dag pga det store snøfallet, men den er forholdsvist nyvasket og kan ses ved å kontakte meg. Jeg sender også bilder på melding til de som måtte ønske dette, men det kommer altså snart her også!

 

bilen har blitt tatt vare på og mye nye deler, slik som belger, foringer, batteri og ledninger. Jeg har ikke hatt noen store utfordringer med bilen i min eietid, og mener denne skal være mye bil for neste eier i flere år fremover.

 

telefon nitrenull 58855.

 

David

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...