Gå til innhold

Denne liker jeg


Anbefalte innlegg

104385-188807-cc8cf8_m.jpg

 

Denne fant jeg på en fransk side, men aner ikke hva de skriver.

Jeg har forsåvidt ikke noe problem med fransk, men alle franskmenn jeg snakker med har svært store problemer med min fransk.

 

Bortsett fra det, så synes jeg dette er den beste jeg har sett til nå. Og siden engelsk presse sier at ny Defender vil bli svært like den vi har nå osv ...

 

Ronny S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo riktig bra ut, men de kunne gjerne laget skråere frontvindu for å bedre luftmotstanden og redusere snø- og fluestrøm rett i vinduet. Ser ut til at de har lagt på bilen i bredden for å kunne bygge opp sikrere dører med bjelker i.

Endret av Peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det der en 3D modell av noen tegninger som en "tilfeldig" person laget kort tid etter at Project Icon ble offentlig kjent? Mener den var grønn på bildene som ble lagt ut. Så de en plass på dette forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshopping med Disco-lykter og en tidligere Ford Bronco prototyp. Synes originalprototypen med runde lykter var mer vellykket. Tror denne er i fra 2010. Modellen ble vel aldri noe av så vidt jeg vet.

 

Her er originalbildet:

image.jpg

Endret av Peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2010? Det ble publisert noen photoshop-versjoner av denne Broncoen i LR-forkledning i en tråd her på forumet allerede i 2004. Tråden heter "New defender".

Et av bildene fra den tråden ble tilogmed publisert på papir i et av disse engelske LR-magasinene!

 

Tråden fra 2004 er så gammel at bildene har forsvunnet dessverre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Blanding av Puma og dårlig smak ... ?
Trodde først det var Iveco, men det passer ikke med frontruta.
Men er enig på en måte. Litt artig. Og pent med markeringslys og blinklys i støtfangeren. Lurer på om det kan være en vinsj inni der siden fronten stikker såpass langt frem.
Tipper det er en bil som er produsert på lisens i et eller annet utland.

 

Ronny S


 

Endret av RonnyS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottocar? Om de fremdeles er i sirkulasjon.
Santana/Iveco har buet topp på frontruta ... og lufteluker under vinduet ...
Og det lille som vises av skiltet har noen arabiske? tegn??

 

Ronny S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...