Gå til innhold

Forseter til min Serie 3 88.


IvariValdres

Anbefalte innlegg

Heisan. I min 88 fra 1975 er det satt inn uoriginale forseter. Noen som har originale seter i god stand til salgs? Eller gode råd om hvordan jeg skaffer meg dem til en overkommelig pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte DeLuxe seter frå Paddocks til min. Har dei eg bytte ut som er heilt standard og flate med lav rygg liggande. Har du ramma som setet er montert i ? Har eg berre dei som er montert i bilen, men resten har eg til 2 framseter. Var med heilt nye då eg kjøpte bilen for 2 år sidan. Veldig lite brukt og er som nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg må bare innrømme at jeg ikke forstår spørsmålet om jeg har ramme eller ikke. Det står nå to enkeltseter foran. Har lyst på treseter.

 

Eg kjøpte DeLuxe seter frå Paddocks til min. Har dei eg bytte ut som er heilt standard og flate med lav rygg liggande. Har du ramma som setet er montert i ? Har eg berre dei som er montert i bilen, men resten har eg til 2 framseter. Var med heilt nye då eg kjøpte bilen for 2 år sidan. Veldig lite brukt og er som nye.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...