Gå til innhold

D4 - innfellbare speil ved åpning/låsing


Waller82

Anbefalte innlegg

Som tittel, men hvordan skrur man av denne funksjonen? Akkurat nå veksler det mye mellom mildt og kaldt vær her i nord, og jeg frykter at speil- motoren vil kunne bli ødelagt dersom speilene fryser fast. Finner ikke noe om dette i instruksjonsboka eller i menyen på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Disco 3 har vi en knapp på blinklyshendelen som vi kan skiftemellom forbruk etc... Da bilen går og står i park kommer det fram en meny i instrumentet som heter settings, her kan man slå av sånne funksjoner. Regner med at det er ganske likt på 4'ern ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tittel, men hvordan skrur man av denne funksjonen? Akkurat nå veksler det mye mellom mildt og kaldt vær her i nord, og jeg frykter at speil- motoren vil kunne bli ødelagt dersom speilene fryser fast. Finner ikke noe om dette i instruksjonsboka eller i menyen på skjermen.

 

Smøre med en god dæsj wd40-spray en dag det er tørt og fint? Gjorde iallfall susen på FL2'ens speil da de ynket seg under utfelling.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som "Bodsey" hadde jeg endel forsøk å stoppe powerfold på min D4 vinterstid, og fikk det ikke til.

 

Etter har lest tråd på D3 har jeg funnet at settings ligger i EUCD ikke CCF. blush

 

Nå er D4 solgt så har jeg ikke en forsøks kannin lenge, men om noen vil stiller deres D4 til en forsøk kan vi prøver det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at det ligger i software på D4. Dip on reverse ligger vel som en option på instrumentpanelet og kan styres med et par tastetrykk på rattet.

Noen som vet om det er en SW option å aktivere at man kan låse dørene med et trykk på fjernkontrollen selv om en dør er åpen? SYKT irriterende å måtte vente på unger å kjerring før man låser dørene, selv på min gamle mondeo kunne jeg hoppe ut, trykke lås og bilen gikk i lås når siste dør stengtes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...