Gå til innhold

Taktelt vurderes solgt - Gordigear


krokansjefen

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge takteltet mitt, da krapylet begynner å bli for stor for å sove på tvers.

 

Teltet er av typen Gordigear Explorer Plus, madrassmål 240x140. Dette betyr av det er ett hav av plass for èn, godt med plass for to, og to voksne og ett barn (u/7 år) sover relativt komfortabelt. Hvis man da ser bort ifra en fot eller arm på avveie om noen sover urolig.

 

Tilsvarende telt (og priser) kan sees her.

 

Det følger med fortelt til teltet, og der kan man få plass til ytterligere to sovende. Åpning i bakvegg på fortelt, slik at man når bakdør/sidedør. Dette forteltet er kun brukt 5 døgn i mitt eie.

Teltet er noen år gammelt, jeg kjøpte det brukt. Har kjøpt til tilbehør som manglet, slik at teltet nå er komplett.

Det er noen små muggflekker på det, men det er kosmetisk. Transporttrekket er det rifter i, så det bør repareres, evt. så er det mulig å kjøpe nytt. Har impregnert det en gang i mitt eie, planen var å impregnere på nytt i vår hvis jeg skal ha det videre.

Har montert led-list i taket, så det er godt lys i mørke tider.

 

Hvis du kommer til å trenge reservedeler til teltet etter noe bruk, er ettermarkeds-servicen til Gordigear helt uovertruffen!

 

Bud ønskes på PM, spørsmål kan tas i tråden. Bilder av mitt telt kommer ila kort tid.

 

Pris nytt nå ligger på ca 12.700,-, + mva og evt.toll.

 

Selger kun grunnet planer om kjøp av større modell, Explorer Plus 165 cm, så jeg er kjempefornøyd med teltet og produsent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud er mottatt.

 

Ventebilder i form av fruens, på Landstreff i fjor.

 

Gordigear Explorer Plus img1

Gordigear Explorer Plus img2

 

Vinduspinner er nå byttet til originale i alu, ikke mac-gyver versjonen på bildene.

 

olehenrikfjeld lånte det i fjor, regner han kan komme med en uhildet beskrivelse av tilstand.

Endret av krokansjefen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder er jeg ikke helt 100% sikker på, men etter rask hoderegning så må det være 4-5 år gammelt.

Bud er et stykke under prisen jeg har satt i hodet mitt, men markedet bestemmer jo. Jeg så for meg rundt 8.000 o.n.o som det heter på øya..

Men det virker ikke som om det er noe rift om taktelt av denne typen nå, så da får man vel bare la den ligge og se det litt an..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...