Gå til innhold

1972 RRC 3.5 V8


Christoffer S

Anbefalte innlegg

Vurderer og selge bilen da den sjelden blir brukt og den står og tar opp en garasjeplass. Har stått tørt i garasje siden jeg kjøpte den sommeren 2010.

Fotbrønner er rustsveisa og ellers er ramme og karosseri bra med tanke på rust.. endel bruksmerker og bulker følger med på kjøpet, Motor fusker litt ved halvarm motor men går meget pent driftsvarm. Bruker overhodet ikke olje og lukter heller ikke olje av eksos.

Skiftet diverse simringer på pokaler og akslinger pluss fordelerlokk, coil, 3" eksos med fin lyd, byttet speedometer, slave clutch, ny radiator,ny vannpumpe, 2 elektriske kjølevifter, montert skliplate med Hilift feste, diffbeskyttere. +++

Følger med rep. manual pluss mye deler. Startsveiv følger også med og er en artig treningsøvelse ^_^

EU godkjent til 31.05.2016

Hjul som står på vises på første bilde og et sett med "kakeform" felger med gamle piggfrie dekk følger med.

 

Selges som den står.

Pris 15'000,- eller bud.

 

post-1057-0-93184700-1425377577_thumb.jppost-1057-0-81601700-1425377789_thumb.jpgallery_1057_5_347159.jpg

IMG_0040.JPG

IMG_0046.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du skal revurdere dette christoffer.. Hvor mye glede har du av 10-15 lapper.. sammenlignet med en 2 - 4 turer i elvedalen i løpet av året ?

 

Nå er det jo snart vårtreff også. Morten og jeg har regnet inn deg på årets første kaffe på stein på toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ble en litt annen dag en jeg hadde regnet med så har ikke skjedd noe enda. Meldinger og samtaler har dessverre måtte ventet. Den som ønsker og se bilen får gjøre det også tar jeg imot bud.

 

For den som ønsker har jeg en tysse Biltralle med flatt gulv og kjørebruer som også skal selges. 2 tonn nyttelast og 180 innvendig bredde som akkurat rommer bredden på RRC. 20'000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...