Gå til innhold

Defender 110 1998 mod. selges høystbydende


nansen

Anbefalte innlegg

På grunn av jobbbytte og overgang til firmabil selges mitt "smykke"

 

Vi har vært bestevenner i flere år, hun har blitt stelt og kost med i hele perioden.

Rammen er fin, bakre travers synger på siste vers. Ikke rust i dører. Ekstra varmeapp. under baksete. Duggfri og varm selv i 20 kuldegrader. Bilen er registrert som minibuss men har egenkonstruert løsning med fremovervendte seter bakerst.

BF Mud på svarte ZU felger, piggdekk på orginalfelg. Heldekkende takstativ. Motorvarmer. Har en god del reservedeler som følger med salget. Bilen er LR grønn med org dekor. Treeslider, plater på vingene, understellsbeskyttelse er på plass. Piggkjetting til alle fire vinterhjul.

Bilen er i daglig bruk. Den har rundet 250 000 km.

 

Har tenkt å legge bilen ut for 100 000.- kr. Men er opptatt av å selge den til noen som kan fortsette kjærlighetsforholdet. Seriøse bud fra LR entusiaster er ok. Men jeg har ingen planer om å "gi bort" bilen.

 

Bilen står i Nannestad, men jobber i Oslo.

 

Olaf Lingjærde

nansen3560@hotmail.com

tlf. 926 01152

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, lurer på om dette var min første defender. Kjøpte den ny i Kongsberg i 98.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen solgt og overleveres onsdag...har aldri vært igjennom en skilsmisse, men jeg er sikker på at det er litt som å selge en Defender. Står i garagen og rydder ut deler...her er det jo nok til å bygge en ny bil...får tanker om at dette kanskje ikke var så lurt...vi får se hvor lang tid det tar før man er på en sprekk igjen:)

 

Takk for alle henvendelser, spesielt Landie som ringte å fortalte om turen til Afrika...ikke viste jeg at bilen hadde satt sine hjul i Sahara!!

 

Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...