Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skifter alle ja, neste for dumt å ikke gjøre det, når alt er av.

 

Hadde en runde med rydding og litt linolje i garasjen i sted. klarte kunst stykket å nesten knekke høyre ring finger. fikk den så i klem at jeg gikk rett i bakken gitt. Så ikke den komme. Noen ganger må man bare være to.

På toppen av det hele viser det seg at noen deler skal være en utfordring å få laget nye av, og noen finner jeg ikke :) merkelig.... jeg la dem jo bort for bare et par år siden....

 

Blir ikke mer skriving i dag, da det er let finn og trykk med tre fingre siden min høyre ikke funker så bra akkurat nå:)

 

Espen-som noen ganger skal klare litt for mye selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Blir mer sveis og slip i Hasselbakken i kveld hvis du vil på utflukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det... Hmmm. Får se utover kvelden.Frode har vært her og konstatert at finger ikke er knekt eller no. Så var han så snill å hjelpe meg å løfte rundt på torpedovegg og kasse, så jeg kommer videre. - Han er tilbake i varmen etter han har vært på skippertaks kurs i Hasselbakken i fler dager. det begynner å bli lang god jevn jobbing, og ikke skippertak oppi garasjen der!

 

Kan hende jeg ruller oppnom.

Det skulle jo ha seg slik, som i de fleste tilfeller, at EN foring må henge bedre enn andre, eller, man setter noe skjevt, som igjen gjør at den er vanskelig å få ut....Panhard staget sliter med en stuck foring. NÅ må den ut, for slik den er nå, virker den ikke....

 

 

 

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fikk endelig hentet Puma setene mine. Satt inn de foran, men ikke fått tatt bilde av det enda. Har og satt på vinterdekk.

Her er to forskjellige set up:

12322438_540564162766168_309991724337460

 

Eller ??

 

12291317_540564059432845_212078166156986

 

12307980_540564166099501_197671397285887

 

Gikk for limestone fargen jeg da.

 

I morgen er en ny dag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, synes ikke det ble så værst selv:)

 

Får utsette baksetene noen dager, det regner sidelengs her, og jeg gidder rett og slett ikke stå ute med det da.

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Vel, se det. Flesteparten av bilene er solgt og siste er vel ikke langt unna å forsvinne ut I deler den heller.

 

Det kommer vel en ny vår, men ikke på en stund.

 

Delelager, vinsjer og slikt blir lagt ut litt pø om pø.

 

Siste skippertaket er vel å rydde garasjen tenker jeg :) Godt det er fler I nabolaget som fortsatt holder koken og jeg kan besøke litt nå og da for å få min dose.

 

Vi "sees" plutselig folkens.

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her har eg ikkje følgt med i timen,

Uten LR ???

Og det fine med å ikke henge med i timen er at faresignalene er avblåst når du våkner igjen.

 

Wiiiiiiiiiilheeeeeeeeelm, på tide å oppdatere tråden din!!!! Vi vet du er offshore, og ikke prøv å si at du har mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg var uten Landrover en stund, men Frode/Dråget, Kulien, TLT, @le , TdiThomas, Neil, Glen, ja hele nabolaget slutta å prate med meg, følte meg ensom. Hendte jeg så en Defender eller Disco virre på utsiden, men det var som om de ringte på døra og stakk før jeg rakk åpne. Så når når til og med Psykologen fikk nok av preiket jeg hadde å komme med, og prøvde å fortelle meg at "Landroveritis" ikke var noe ordentlig sykdom, men heller en livsstil...Da måtte jeg gå i tenkeboksen. (Finn.no)

Kunne det være så ille?? Til og med de fire karene som kom med Tore og hentet siste bilen i garasjen min sa jeg var gal som solgte unna. Den knall orange 90" som kom og hentet sommer knastene jeg hadde kjørt på hjalp heller ikke på.

Men ok, jeg prøvde. Prøvde å være uten.

Jeg er gift. Hun kjenner meg i grunnen rimelig godt. Hun liker vel i grunnen ikke landrovere. Eller, hun digget D3 vi hadde. Men når da til og med hun sier jeg kanskje bør innse at jeg har gjort noe dumt, da må en rett og slett ut av tenkeboksen og ta affære.

Så da fant jeg meg en lekebil. Ingen familiebil, ingen pendler bil, men en lekebil.

Det hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

 

Godt å ha deg tilbake i gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...