Gå til innhold

SERIEBILTREFF 2015


Fjelljenta

Anbefalte innlegg

VELKOMMEN TIL SERIEBILTREFF LØRDAG 2. MAI 2015!

NLRK avdeling Numedal inviterer alle klubbens medlemmer til å delta i vårens vakreste seriebil-eventyr på idylliske Eiksetra i Liers dype skoger.

(www.ut.no/hytte/eiksetra)

I år med en ny klasse - "beste turrigga seriebil"!

serietur.jpg

Helgens program:

Fredag 1. mai
15.00 --> . Innsjekking for overnattingsgjester. Måltider i egen regi.
Sosialt samvær etter eget initativ.

Lørdag 2. mai
09.00-11.00: Registrering av deltagende ekvipasjer.
11.00 --> Eiksetras ute-kafè holder åpent med varm mat, vafler, snacks og
drikkevarer (alle rettigheter).
Loddsalg (til inntekt for klubben) frem til kl 13.30.
11.30-13.00: Dommerne besiktiger og bedømmer ekvipasjene.
Barna stemmer på "Barnas favoritt".
Publikum stemmer på sin "Publikumsfavoritt".
13.30 -->: Presentasjon og premiering av vinner-ekvipasjene i hver klasse.
Til slutt: Loddtrekning.

Resten av ettermiddagen og kvelden blir det sosialt og familievennlig samvær ved bålet, med kaffekopper, kiosksalg, skravling og juging!

Søndag 3. mai:
Morgenkaffe, skravling og pakking, før vi alle triller blide og fornøyde hjemover, hver til vårt!

IMG_2692_zpsa2f87916.jpg

 

 

Det blir i år bedømming og premiering i følgende seriebil-klasser:

1. Serie 1 - Original Seriebilkrus og diplom
2. Serie 1 - Restaurert Seriebilkrus og diplom
3. Serie 1 - Modifisert Seriebilkrus og diplom
4. Serie 2 - Original Seriebilkrus og diplom
5. Serie 2 - Restaurert Seriebilkrus og diplom
6. Serie 2 - Modifisert Seriebilkrus og diplom
7. Serie 3 - Original Seriebilkrus og diplom
8. Serie 3 - Restaurert Seriebilkrus og diplom
9. Serie 3 - Modifisert Seriebilkrus og diplom
10. Militær - Original Seriebilkrus og diplom
11. Militær - Restaurert Seriebilkrus og diplom
12. Militær - Modifisert Seriebilkrus og diplom
13. Barnas favoritt Landrover (modellbil) og diplom
14. Publikums favoritt Pokal og diplom
15. Concourse de Charm Pokal og diplom
16. Beste turrigga lr Pokal og diplom
17. Mest langveisfarende LR-krus og diplom

Vi vil også i år gjøre stas på de premierte bilene med defilering og presentasjon av hver enkelt ekvipasje. Dette er underholdende og flott å se (og ikke minst høre!) på!

("Concourse de Charme" gis til den ekvipasje som er stilmessig mest gjennomført, med hensyn til bil, utstyr og antrekk, uansett modell og tema.)

Alle deltagende ekvipasjer får hvert sitt eksklusive klistremerke!

Påmelding:

Følgende må oppgis ved påmelding til nlrk.numedal@gmail.com:

- navn på eier/-sjåfør
- registreringsnummer på bilen
- årsmodell på bilen
- hvilken klasse bilen skal stilles i

Påmelding blir bekreftet pr. mail.

(Det er også mulig å komme direkte til utstillingen uten å ha meldt seg på på forhånd.)

Husk å ta med gyldig medlemskort!

Priser:
Deltakeravgift, pr bil: kr. 100,-.
Publikum: Gratis!
Alle biler (også utstilte biler) må betale parkeringsavgift direkte til Eiksetra.

Betaling skjer kontant ved ankomst!

IMG_1385.JPG

Overnatting:
Det blir anledning til å overnatte fra fredag til lørdag, og/eller lørdag til søndag, i eget telt eller egen vogn, eller i Eiksetras store lavvo (med ovn), på reinskinn. Eiksetra har også utleie av rom inne i hovedbygningen.

Deltakere i klassen "beste turrigga lr" får, som de eneste deltagerne, lov til å overnatte inne på utstillingsområdet!

Ta direkte kontakt med Eiksetra for priser og bestilling. (Eiksetra har bankterminal).

Sanitæranlegg med dusj står åpent døgnet rundt.

Eiksetra har blant annet tilbud om fiske, kano, kajakk, robåt, hinderløype og fine turmuligheter. Se hjemmesiden deres for mer informasjon.

Vel møtt til en helg hvor seriebilen får være stjernen!

Vennlig hilsen
styret i NLRK avd. Numedal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Står høyt i kurs dette ja! Ser en del umiddelbare skjær i sjøen i år i forbindelse med langhelg, bursdagshelg til eldstemann og kanskje ikke minst en totalstryk på PKK på Vedskjulet før jul.

 

Godt vi har en stund å forberede oss (,og omgivelsene) på, Skal ihvertfall skrive det i familiekalenderen. "Nei, den datoen nei, den har vært opptatt i laaaaaaaang tid den..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke har vært der, vil jeg anbefale dem å prøve å komme seg dit! Med eller uten Seriebil. Jo fler folk og publikum, jo bedre. Flott plass er det og.

I fjor var min første gang på treff, og det på Seriebiltreffet.

Var veldig fornøyd, og var og så heldig å få med meg et stempel/premie hjem for Vedtreet.

 

I år sliter jeg med å stille i Seriebil, men jeg håper jeg kan komme meg dit i en LR i allefall. Kanskje ikke så vanskelig å holde følge med de andre V8èrene fra sør da:)

Så for dere som ikke har vært der, sett av datoen, mange flotte biler (og mennesker)!

 

Espen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ser ut til at dere må klare dere uten sørlandsmafian i år. Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Veslesmedens Reiseselskap arrangerer bygdevegtur i Lierdalen etter premieutdelinga i år også.

 

Turen tar eit par timer med innlagt kaffistopp undervegs og alle Land-Roverar er velkomne til å delta, så vel gamle som nye. Tempoet er tilpassa seriebil med sliten girkasse og vegstandarden er slik det var heime på garden til Maurice Wilks da han fann opp Land-Rover. Ruta er ikkje lik som i fjor, men om lag like kosleg.

 

Vi er attende før middag.

 

IMG00007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den riggen der er helst til bruk i trollrevir. Som alle kan sjå går det ein kraftig trollgard tvers over Lierdalen mellom Oddevall og Asdøl. Tidlegare år har vi holdt oss sør for denne og altså utanfor Finnemarka-Vestmarka trollrevir. No som tryggleiksåtgjerdene er i hamn kan vi kanskje legge ferden innom reviret ein tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bare dager igjen. Veldig lite aktivitet og trykk fra arrangøren. Har ikke vi nye kluter som burde kaste seg over dette!?

Er det mange som har registrert at de kommer? Mange som har tenkt å overnatte...fredag til lørdag..lørdag til søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planar om å ta den lange turen frå Sunnmøre, men må sjå an veret då eg ikkje har vinterdekk på "Richard". Må vere sikker på at eg ikkje møter på snø over fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forberedelsene går for fullt.Styret kommer midt på fredagen.Husk kontanter.Bompenger SKAL betales av alle biler. Parkeringsavgift SKAL betales direkte til Eiksetra av ALLE biler. Campingavgift betales til Eiksetra.

 

Håper værgudene er på vår side så vi kan få en trivelig helg i god Landroverånd. :wub:

 

Skriv gjerne her om når dere kommer og om dere overnatter så andre som nøler får et lite puff til å komme.

Endret av skrotsnokelaget
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at gutta og jeg får tatt oss en tur på lørdag. Om det blir med eller uten seriebil er jeg ikke sikker på enda, har en EU-kontroll på torsdag som vil være avgjørende. Land Rover og en hyggelig tur blir det uansett!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...