Gå til innhold

Service i Sverige eller Norge


Taramore

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om merkeverksted i Sverige eller Norge, som da er rimelig. Vet at det koster en del, men er lurer da på om det er noen

bra verksteder i Sverige. Fikk pris overslag i Norge ca 10.000 kr for service. Bilen er gått nå ca 100.000km og er det noe jeg bør tenke på da, når det gjelder

slitasje deler. Skal ut på langtur til sommeren. Det gjelder Landrover Discovery 4 2011mod. Ellers fantastisk fornøyd med en utrolig bra bil. Hører til i Drammen`s regionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøvde Tanumshede på en D3 jeg hadde tidligere. Ikke voldsomt fornøyd. Noe etter service skulle jeg bytte dynamo. Fant både verktøy og WD40 spray liggende i motorrommet under viften. De var ikke ferdig til avtalt tid og var langt fra så serviceminded jeg hadde fått inntrykk av, pris på bytte av skiver og klosser var highway robbery. Ristet de relativt kraftig etter jeg oppdaget verktøy og WD40 sprayboks (med svensk brukerveiledning), da fikk pipa en litt annen låt....

 

Min erfaring for hva det er verdt :blink:

 

Er et LR sted i Drammen jeg er svært fornøyd med, de er også veldig serviceminded, reparer istedet for bare å bytte... Unnlater å nevne navn, men med litt søk tror jeg man skjønner hvem jeg tenker på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas Østby i Spikkestad er et godt førstevalg!!! Tel. 906 31 679

Jeg har brukt han mange ganger, og er kjempe fornøyd både med service og pris.

Endret av burg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PRØV dag PÅ langhus han er dyktig og meget nøye mail adr dag.lilleaas@netcom.no 92210000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...