Gå til innhold

Safari snorkel for Disco1 uten ABS, 300tid.


vha

Anbefalte innlegg

Take II : snorkel som passer for Discovery 1 300tid uten ABS, komplett med alt du trenger.

 

Feilsending fra Paddocks som på papiret har levert meg en for med, men da jeg har kasta eska så . .

Har spurt noen voksne om dette, men det påståes den skal gå an å få montert på bil med 200tdi med litt tilpassning.

 

Pris? Litt mindre enn ny + mva, men nok til at jeg orker å bestille meg en ny en som passer min bil.

 

Skal ut på tur så kan levere på strekningen Rena - Trondheim/Leksvik - Mo i rana.

 

Ved forumtransport er det forskuddsbetaling.

 

 

Bud mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsatt til salgs : Nå med restskatt rabatt, så førstemann som har fått igjen på skatten og betaler 2000,- får kjøpe snorkel.

Vil noen betale mer, så kan de komme med bud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Om du har med ABS (som jeg tipper du har) så passer den ikke, luft kræsjer med abs pumpa.

Hvis ikke vil jeg tro den passer, men skal høre med noen voksne først før jeg svarer eksakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok denne er greiest å sette på en discovery 1 type sen årgang, uten abs.

Men om entusiasmen og staheten er større en normalt er, skal det muligens få den til å passe en discovery 1 med 200 tid.

Men dette er noe uvisst :) Safari Snorkel har en særegn form som setter litt begrensning for "freestyle" montering ;)

 

Men om noen vil så får de gjerne kjøpt den uansett, sikkert prima som veggpynt eller lampefot i stua om du vil, eller får lov. . . :lol:

Endret av vha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...