Gå til innhold

Safari Snorkel 300 tdi uten abs , selges snarlig!


vha

Anbefalte innlegg

Fikk mail fra verksted i dag, min snorkel er av feil type, så da må jeg selge, skal etterhvert sende noen velvalgte ord til Paddocks.

 

Safari snorkel for 300 tid motor, for bil uten ABS, Defender anyone?

 

Komplett med alt untatt den store eska den kom i, template, skruer og alt annet er der.

 

Pris ? litt mindre enn ny fra england koster, men såpass at jeg gidder å kjøpe ny.

 

Henter bil i helga, kjører via Rena - Leksvika - Mo i rana så levering underveis kan ordnes.

 

Ved forumtransport betales snorkel på forskudd.

 

Bud pr PM.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det viktig å si at du Vidar har en Discover 1 og ikke Defender.

Snorkelen til en D1 passer uansett ikke på en Defender.

ARB snorkelen for D1 med abs er litt lenger i delen på skjermen enn den uten abs. Dette pga at abs enheten gjør at luftfilterhuset står litt forskjellig på de to bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.Burde ha lest litt nøyere.Tenker jo bare Defender,jeg...

 

 

Vel, ikke rart du tenkte Defender da det står "Defender" i første innlegg. Min første tanke var "finnes det Defender 300Tdi med ABS?" For det gjør det vel ikke?

 

Forøvrig tøft at folk rigger Disco I. De kler litt stæsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...