Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alle deler selges i utgangspunktet til satt pris eller hbo. Er jeg helt på bærtur, gi meg beskjed/kom med forslag. Alle salg fordrer rask betaling og henting, ellers forbeholder jeg meg retten til å selge til andre.

 

 

D2-deler til salgs

- Original intercooler. 1.500,-

- Lange rails. Gir penere montering for f.eks. takboks, 2.000,-

- Dieselpumpe, 3000,-

- Servopumpe, 2200,-

- Girsjalter for å kunne koble inn sentersperre 1000,-

- Originale takbøyler/crossbars, flyvingeprofil. Bøylene støyer lite, er veldig pene, tar liten plass og tar liten plass i bilen. Gummiert overside. Låsbare. Futteral medfølger også. Monteres mellom railsene. Mener disse kostet over 6.000 nye. Trenger nok en vask, men er nesten ikke brukt. 1.500,-

- Koppholdere til montering på midtkonsoll, grå. 700,-

- ACE-filter, 300,-

- Vannpumpe-cover, ERR7047, Britpart, 200,-

- Vannpumpe, original LR, 1.000,-

- KN-filter med rensemiddel og olje, brukt, 50,-

- 2 stk. filterkit girkasse, 150,- pr. stk.

- Top hose til kjølesystemet, 300,-

- Blinklys front, brukte, 200,- for begge

- Polybush-sett, Britpart, foringer til så og si hele bilen, 1.200,-

- Rear flange kit STC3433, Britpart, inkl. bremsebånd til brekket m.m. Uåpnet, 550,-

- Front flange kit STC4379, LR original, 1.200,-

- 3 kryss, smørbare, 150,- pr. stk.

- 1 rep.sett bremsekaliper, Britpart, 30,-

- 1 Stempel til bremsekaliper, Britpart, 30,-

- 2 rep.sett til starter, 150,- per stk.

- Plastrammen til dashbordet, 250,-

- Div. brytere, 50,- pr. stk. Må sjekke hvilke jeg har, så spør hvis interessert.

- Original Work shop manual, brukt, men hel og fullt brukandes, kr. 700,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

- YMK: Tar girskjalter. OK

- Klusenhusen: K&N filter med rensevæske og olje ønskes. Originale crossbars ønskes også. OK.

- Smejan: Jeg vil gjerne ha lange rails og koppholdere. OK.

- YMK: Bryter cruisecontroll i dash? Ja, tror jeg har jaffal 1, for de ble kjøpt inn for å lage ekstralysbryter(e). Sjekker i kveld. OK.

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Top hose til kjølesystemet, 300,-

- 1 rep.sett bremsekaliper, Britpart, 30,-

- 1 Stempel til bremsekaliper, Britpart, 30,-

- Div. brytere, 50,- pr. stk. Må sjekke hvilke jeg har, så spør hvis interessert.

Ønsker ovenstående.

Av brytere er jeg også på jakt etter Cruise+#2-lys for ekstra fjernlys. Stiller meg i kø. :)

 

PS. Antar at Top hose passer min D2a Td5(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sjekket litt brytere i kveld, men det var litt færre enn jeg trodde. Noe har forsvunnet, men jeg vet ikke hvor. Fant én CC-bryter til YMK, så den er grei. Fant også to tåkelysbrytere (én for front- og én for baklys), men ingen ekstralys #2-bryter.

 

Hvis OJG og Wesh Viking vil ha en av dem hver, så går jo det fint. Merk at dette er brytere som må slås på igjen hver gang tenningen har vært av. )Det er kun CC-brytere som holder seg på.)

 

Welsh Viking: Top hose, 1 rep.sett bremsekaliper, 1 stempel til bremsekaliper. OK.



Rart ingen har slått til på vannpumpen enda. Bilene deres har gått over 200.000, mine herrer! Og det er et par pumper til som vil ryke når dere minst venter og ønsker det... :rolleyes:
Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name="LANDreas" post="809652" timestamp="1423602712

 

Hvis OJG og Wesh Viking vil ha en av dem hver, så går jo det fint. Merk at dette er brytere som må slås på igjen hver gang tenningen har vært av. )Det er kun CC-brytere som holder seg på.):

Høres greit ut, trenger en bryter som ser ut som den på bilde 1. Er den lik bilde 2 passer den dårlig i en Defender vil jeg tro?

image.jpg

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun D2-deler jeg selger OJG, så alle er som den nederste. Men det går nok an å bytte ut selve knappen, selve bryteren/bryterhuset ser jo veldig lik ut. Vet ikke.

 

Gi beskjed hvis du skal ha en likevel. :)

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være hele og pene blinklys, men kan sjekke i morgen. Tror nok ett eller begge av øvre festeører er knukket, de pleier det. Festes evt. med skrue med skive. Er de ikke verdt 200, så går jeg ned på prisen. Sjekker.

 

Ja, det er 1 rep.sett til starter igjen, Erling. Skal du ha det?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. Brytere. Husker litt dårlig, er vel over 10 år siden jeg eide en D2 sist. Noen brytere går om hverandre på ulike modeller, men den du har passer nok dårlig i dashbordet på Puma'n jeg hadde trengt den til. Trekker interessen for bryteren og satser heller på å finne en av rett type på nettet ( koster skjorta ser jeg med priser rett under tusingen, helt crazy..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei, OJG. Kan jo tenkes noen på forumet har noen rimeligere for salg.

 

Du får smiske litt med Morten, SmithCorona! Er sikkert mulig å låne den, hvis du spør. :)

 

 

Alle bør bytte til Renaults messingplugg, den er mye sterkere og tettere enn original plastplugg.

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...