Gå til innhold

Medlemskontingent NLRK


Joost Bloemendaal

Anbefalte innlegg

Joakimp: Det er sterkt ønskelig å få skriftlig utmelding, aller helst før utsendelse av kontingent, for å spare vår dyktige medlemsansvarlige for ekstra arbeid og ikke minst spare klubben for kostnadene med å sende ut faktura og purring.

Faktisk så er det nedfelt i statuttene at medlem som ikke ønsker å fortsette sender skriftlig melding om dette, og her er det så enkelt som å sende en e-post til medlem@nlrk.no

 

 

Personlig så ser jeg det som direkte ufint å bare droppe å betale både hovedutsendelse og purringer under dekke av at "jeg slettes som medlem når de ikke gidder mer!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått faktura, og gleder meg vanvittig til å betale den! Åh, kjenner jeg blir varm bare av å tenke på det. :P

 

PS Dette er ikke Bragbook, gutter. ;)

 

Har en del fakturaer til liggende her om du ønsker å beholde varmen.. Ovedras vederlagsfritt! ^_^

Endret av Skotten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Joakimp: Det er sterkt ønskelig å få skriftlig utmelding, aller helst før utsendelse av kontingent, for å spare vår dyktige medlemsansvarlige for ekstra arbeid og ikke minst spare klubben for kostnadene med å sende ut faktura og purring.

Faktisk så er det nedfelt i statuttene at medlem som ikke ønsker å fortsette sender skriftlig melding om dette, og her er det så enkelt som å sende en e-post til medlem@nlrk.no

 

Takk skal du ha. Mail sendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...