Gå til innhold

Tak bag


SEM

Anbefalte innlegg

Ortlieb har mange bra bager, det eneste du må passe på er å smøre inn gummien på den vanntette glidlåsen med silikon er lignende med jevne mellomrom. Jeg har røket to glidlåser som har blitt så tørre at de sprekker og ikke er vanntette lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northface er ikke tett i glidelåsen. hadde den bakpå henger gjennom Swasiland i sør-afrika,, rød sand/grusvei, noen timer i regnvær.. det inni ble rødt gitt:-)
Men veldig ok bagger når det ikke må være tett.

 

Orrlieb leverer en del med rulletopp, da slipper du å smøre glidelåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som selger Thule. Skal høre med han hva jeg må gi. Synes vel egentlig den er litt liten. Ha sett noen på ebay som er i underkant av 400 liter og er vannavstøtende. Koster m frakt under 1000.-

Savner å bare legge bagasje på taket og dra igjen en glidelås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg stor fan av duffelbagene til The North Face, kjøpes på XXL, kommer i ulike størrelser, fra XS til XL

 

http://www.xxl.no/sport-og-ballspill/ryggsekk-og-bag/bag/the-north-face-base-camp-duffel-m-moab-khaki-red-orang/p/1072480_20_style

 

Liten avsporing :

 

Brukt disse i Small utgaven mye, 42 liter, akkurat nok til en weekend, og de går med litt godvilje (= ikke stappa) i en Dash8 sine bagasjehylle (overhead compartment?) Det som er greia i LR sammenheng er at de er lette å stable og flytte på når du fyller bilen til randen med kjekt å ha. . . .

for så å finne ut at det du trenger NÅ er nederst, innerst og under noe tungt ;)

God med handtak og fin å bære på ryggen.

 

Digresjon slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...