Gå til innhold

Furulund Kaffe Treff (FKT) 2015


svesol

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg dagen igjen, lørdag 18.april møtes vi!

 

Men hvor? Skal vi ta imot Ole Jacob's tilbud og har et alternativ opplegg denne gangen? Det har vi gjort før også, men det begynner å bli noen år siden nå....

Kom med meninger så vi kan få bestemt oss i løpet av en uke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Tilbudet står i alle fall fortsatt ved lag :-)

 

Garasjegulvet er straks synlig, etter noen dager rydding.. Etter flyttesjau og noen ukers sykemelding har det vært litt stille på bilbyggerfronten, men vi finner vel alltids noe å snakke om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålreit!

 

Adressen er Borgeveien 33, 3160 STOKKE.

 

Ta avkjøring 39 fra E18. Det er den dere som kommer nordfra, vanligvis tar av ved når dere skal på Furulundtreff. Dere som kommer sørfra, må kjøre én avkjøring lenger enn vanlig.

Følg skilting mot Borgeskogen Industriområde (vestover).

Kjør ca 400 m fra E18 og ta inn til venstre på gårdsvei v/ postkassestativet på første bakketopp.

Kjør 60-70 m rett frem og inn på tunet.

 

 

Husene er ikke nummerert her, ,en dere skal altså helt inn på gårdstunet.

 

Fint om dere tar med noe å sitte på.

 

Jeg setter opp et telt for anledningen, og fyrer i det dersom temperaturen er i laveste laget.

 

Pølser m tilbehør, kaffe og kake til de fremmøtte :-)

 

Vel møtt!

 

-OJ og Bente

tlf 922 tretten 555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan jo ikke jeg bestemme, men hyggelig hadde vi det, vi ti personene som var det i flott vårvær!

 

gallery_201_402_105233.jpg

 

gallery_201_402_87282.jpg

 

Stor takk til Ola Jacob og samboer som rigget til med kaffe, mineralvann, pølser og kaker. Det var ikke for mye plass til middagen når jeg kom hjem...

Dette ble gjennomført med flagget til topps, bokstavlig talt.

 

Om dette blir en permanent løsning tror jeg nok ikke, men en gang i blandt er det artig med noen annet enn Furulund.

Jeg håper det ikke var noen som ikke hadde fått dette med seg og som ikke fant likesinnede på Furulund i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kent og Svein, hyggelig treff.

 

Og god bevertenning (bevertning ;)).

 

Alltid trivelig å treffe nye folk. I går hadde jeg glemt notisblokken, slik at det ble flere navn (og brukernavn her på forumet) som jeg ikke kommer til å huske. Beklager dette. Men de som var der kan jo sende meg en PM og fortelle hva de heter, hva de kjørte eller satt på av kjøretøy og evt brukernavn på forumet. SÅ kan jeg notere det opp.

 

Det ble diskutert litt "fag", altså bilene og utfordringer enkelte har med disse. Så hodet har jobbet siste natt og forslag til løsning på noe av dette har kommet opp. Hadde vært fint å kunne formidlet dette til personen det gjelder blush.

 

Ole Jacob og samboer/frue var et bra vertsskap, "kommer plutselig" innom på besøk. Også for å følge opp framdriften på prosjektet i garasjen. Som jeg sa til Ole Jacob: "viktig med fokus, gjør ferdig ting som allerede er planlagt før det startes med andre oppgaver".

 

Med LR-produkter og god fantasi kan man finne nye ting å skru på eller modifisere, eller finne på kjøp av flere kjøretøy, hvert eneste minutt :lol:. Og akkurat det vet jeg alt om.

 

Men jeg huker av litt på "to do-lista" hver uke ^_^. Og hver uke dukker det opp nye ting, og noe er ting som må fikses for å kunne kjøre <_<.

 

Og derfor ble det ikke LW S3 på treff i går, dårlig med skru-tid sist uke og under bensinfylling og klargjøring forrige søndag for "Vestfoldtur" i går oppdaget jeg noe som måtte skiftes før lengre kjøretur. Fikk kjøpt kryss på Biltema til mellomaksel fredag, men rakk ikke skru. Håper jeg har riktig kryss.

 

Ønske aill ein fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Endret av Elvehundre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det nærmer seg det siste kaffetreffet før sommerferien.

 

16.mai, dagen før dagen, kan være greit å få et avbrudd fra forberedelsene til den store nasjonaldagen. Kl.13:00 som vanlig og denne gangen skjer det på Furulund Kro igjen.

 

Vel møtt til den tradisjonelle dekksparkingen og den hyggelige praten om både det løse og faste.

 

Blir vi de vanlige eller kommer det noen nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...