Gå til innhold

Min RR Evoque


hcl

Anbefalte innlegg

Hei!

Beklager veldig for at det har vært smått med oppdateringer om bilen. Er ikke i tvil, fremdeles strålende fornøyd, og liker veldig godt de svarte detaljene. Vurderer sterkt ordentlig lakk når Plasti Dipen blir slitt ut. Tror at jeg har funnet et bilmerke jeg kan trives med, til og med kona sier at vi ikke skal ha noe annet enn LR :D

 

Legger ved noen bilder som ble tatt i forbindelse med lakkkorrigering og polering. Har en kompis som har svart belte i bilpleie og detailing, lot han låne bilen i tre dager. Det gjorde susen. Har også hatt bilen på antirustbehandling (Mercasol). Selv om bilen bare har rullet drøye 50 000km måtte den sandblåses litt. Sier litt om at biler ikke lages med vårt klima og våre forhold i tankene :) Men nå har jeg god samvittighet med tanke på motor, drivverk, understell og lakk, deilig.

 

IMG_1665.jpg

 

IMG_1664.jpg

 

IMG_1663.jpg

 

IMG_1644.jpg

 

IMG_1642.jpg

 

IMG_1626.jpg

 

Gledelig jul og godt nytt LR år da dere!

Endret av hcl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt du tok deg tid til å smelle til med et godt klippe med bilder, kjempe flott/tøff bil.

Og når kona er fornøyd ja da må jo hvertfall vi være fornøyd ;)

 

Ville vel bare hatt plast dip jeg, synes bilen er tøff som fy med begge look så da kan du jo "bytte bil" etter humøret ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...