Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Klør i fingrene etter å få tak i go'bilen for å starte på prosjektet. Drømmeobjektet er en sort 2009 D3 HSE PP med sort interiør. Kona er heldigvis glad i disco, men må nok jobbe litt med å få henne med på alle modifiseringene. Foreløpig skjønner hun blant annet ikke hva man skal med snorkel om man ikke skal kjøre i vann... Skal nok få overtalt henne slik at resultatet blir mest mulig likt det vedlagte bildet. Dette blir bra!

image.jpg

Endret av OK. Martinsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir gøy å følge med på. Driver og bygger min litt også, men foreløpig er det bare elektronisk heving som er på plass. Snorkel er viktig for at motoren/luftfilteret skal trekke mindre støv, så snorkel er nyttig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Du kan jo vurdere en Prospeed-takgrind i stedet for G4. Er veldig lite støy fra min, hører den faktisk ikke. Det er også to bolter på hver side, på spoileren. Jeg tenker å montere LED-baren min i dem, med to flatjern, men det er sikkert greit å montere en skinne med enkeltlykter også.

 

Det kule er at den bygger så lavt, kun 47 mm. OG det er 66 gjengede hull til montering av diverse utstyr, som Prospeed også produserer.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...