Gå til innhold

Ulyd o venstre forhjul 90 fra 97


trond@asdam.no

Anbefalte innlegg

for et par måneder siden fikk vi ulyd foran på venstre side. Rytmisk " sjuk sjuk". Tok vår 90 fra 97 med 170' til verksted og byttet en masse deler. Nå har lyden kommet tilbake og forhjulet kan beveges litt... Lyden høres ved sving til venstre.

Hva kan det være nå? Ideer? Er det vanlig??

Endret av trond@asdam.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk innom verkstedet og klag. At du ikke vet hva de gjorde er litt skummelt,synes jeg.

Hjullager som ikke er justert riktig tipper jeg på.Men andre årsaker er og mulige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp tips fra meg - bremseskjold som er bøyd.

Trodde det var hjullager, men synes det var litt merkelig all den tid jeg kun hørte lyden i venstresvinger.

Den lille slakken som er der, gjør at det subber ved sving med bøyd skjold, var forklaringen jeg fikk..

 

Forøvrig støtter jeg Gaute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bilen til Motorpool og fikk super hjelp m en gang. Det viste seg å være løse hjulbolter.... Litt flaut det innrømmer jeg.. Men bilene viste seg å være for lange. Aner ikke hvorfor. Felger og dekk er helt nye . Så Motorpool ordnet opp og alle var glade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...