Gå til innhold

Min Garasje tråden, bilder,inspirasjon,tips & idè`r


oggioffshore

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Tenker nok moderasjons plikten blir innført her i huset også etterhvert.

Foreløpig så greier eg holde stand, under påskudd av at eg skal kappe noen lister, eller tilpasse noe til huset ... he he.

 

Men vi får bare montere et " babycam" i garasjen, så ser mor hva man holder på med..... forståelig eller ei ^_^B)blush

 

Største utfordringen nå, er å få kastet/ kvittet seg med alt som bare står der...... ingen enkel oppgave for far. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda,babycam hadde jeg ikke turt å ha.Da blir man fort avslørt.

Kapping av en list tar jo like lang tid som et cluchskift og medfører svarte hender.

Men et callinganlegg er lurt så man slipper å løpe inn for å svare på dumme? spørsmål.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda,babycam hadde jeg ikke turt å ha.Da blir man fort avslørt.

Kapping av en list tar jo like lang tid som et cluchskift og medfører svarte hender.

Men et callinganlegg er lurt så man slipper å løpe inn for å svare på dumme? spørsmål.

 

Calling anlegg hadde sikkert vært noe, men i dagens mobil samfunn, funker telefon enda bedre... he he :-)

 

 

Når det er sagt, har eg et sett med tyske felt telefoner, eg hadde tenkt å koble opp.

Litt sånn for moro skyld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Rolige dager I Garasjene rundtom, utfra aktiviteten her inne .... ;):P

 

 

Skjedd lite i min garasje også.

Men planlegger å legge billig laminat, med varmefolie under, i "varme rommet" .

Må også lage en grei måte for å vinterstenge den delen. Men en stor luke/ dør etc over bar disken. Som kan holde på varmen.

 

Jo mere kaffi man drikker, og lengre man klør seg i hodet, så popper det hele tiden opp nye ide` på løsninger.

Som regel etter at man er langt inni utførelsen av siste plan...

 

Blir ihvertfall kalde pils på plattingen til sommern :-)

 

.

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servizio BAPP er på vei til å få det hjemmekoselig i nytt garasjelokale...

Ca 80 kvm men siden gjennomsnittsstørrelsen på bilene er mindre en snittet er det god plass allikevel.

LR-produktene får stikke nesa innafor porten når det er behov for litt servicearbeider.

 

JE

IMG_0468.jpg

IMG_0469.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smart ting er de lave trauene som er under motor/gir. Ikke det at disse bilene lekker veldig mye men på banene er det påbudt med tykk pressenning under bilen i depot, men olje på pressening er like klinete som olje på bakken, så vi fikk laget opp slike trau. Veldig kjekke å ha i garasjen for å samle opp evt. lekkasjer fra differ, kjølesystem eller lignende.

 

JE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smart ting er de lave trauene som er under motor/gir. Ikke det at disse bilene lekker veldig mye men på banene er det påbudt med tykk pressenning under bilen i depot, men olje på pressening er like klinete som olje på bakken, så vi fikk laget opp slike trau. Veldig kjekke å ha i garasjen for å samle opp evt. lekkasjer fra differ, kjølesystem eller lignende.

 

JE

 

Herlig gulvplass og takhøyde....

 

Ser at eg må få shinet opp gulvet med noe epoxy stoff

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smart ting er de lave trauene som er under motor/gir. Ikke det at disse bilene lekker veldig mye men på banene er det påbudt med tykk pressenning under bilen i depot, men olje på pressening er like klinete som olje på bakken, så vi fikk laget opp slike trau. Veldig kjekke å ha i garasjen for å samle opp evt. lekkasjer fra differ, kjølesystem eller lignende.

 

JE

Nå har jeg jo stort sett bare Engelske biler/mc'er, så jeg har ikke mye oljedrypp. Men har hørt av kompiser med Italienske biler, et godt tips, er å dra på oppsamlingssteder for hvitevarer og samle stekeformer fra gamle komfyrer til drip trays :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Blei litt lysere oppi bakken her no. Skal koble inn en lys sensor og dimme ned litt, så tenker eg det blir bra på mørke høst kvelder.

20160807_2308551.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok det

 

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med garasjetråd, og fin garasje du har Oggioffshore, kan vel kalles ei anstendig furtebu :) Eg hadde ein liten tråd gåande i planlegginga av mi garasje. Der har mange flinke folk komme med gode innspel ift garasje. Min er nesten ferdig no, iallefall utvendig.. Manglar port, innlagt strøm og så vert det vel innvendig plating ein gong, og golvet har eg ikkje bestemt enno. Godt nøgd med skyvedør i glass for masse dagslys og flyttbare arbeidsbenkar som er sjølvlaga. Innvendig trapp og lagringsloft var også lurt.

IMG_0427.jpg

WP_20160307_20_57_19_Pro.jpg

WP_20160502_15_49_20_Pro.jpg

WP_20160305_18_19_34_Pro.jpg

WP_20160307_20_57_19_Pro.jpg

Endret av jschille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner komme mange anstendige garasjer her inne da.

Kjempe fine de to siste også.

 

Bare rot inni min for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat pimpet garasjen min litt

 

DSC_0081.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat pimpet garasjen min litt

 

DSC_0081.JPG

Still, Fri hånd eller projektor

??☺?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Still, Fri hånd eller projektor

??☺?

 

Klistremerke. Fikk av min sønn i en anledning og har ventet på å finne rett plass. Jeg fant den nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Så varmere ut i den garasjen enn i mange av våre. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Flott Zebra reklame...eh kamuflasje ... he he :o:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...