Gå til innhold

Viftemotor til ex.mil


Paal Helge

Anbefalte innlegg

Begynte å tukle litt med viften som sitter i høyreskjermen. Tatt den ut av sneglehuset. Virker som den er kaputt. Den går ikke rundt, masse rustflak inni, og det ser ut som den er delvis gått i oppløsning inni der. Viklingene er imidlertid intakt. Motoren er hermetisk lukket, så jeg får ikke åpnet den.

Noen som har en motor liggende, eller kan hjelpe med å gi tips til hvor jeg kan få tak i en ny? Trenger å få denne i orden og montert i skjermen før jeg kan fortsette på "Baltazar"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Jeg er interessert... Sender du meg en PM, evt ringer meg? :)

 

 

Er en 24 v vifte, men jeg har ikke helt oversikt over de ulike ledningene som går ut fra denne. Skal legge ut noen bilder på tråden om Baltazar litt senere i kveld:-). Trenger hjelp til å finne ut av dem...

Endret av Paal Helge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for oppklaring, Eilif :)

 

Jeg har fortsatt ingen viftemotor som virker, så hvis noen har en liggende til overs, så er jeg interessert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe sporingsnummer, men jeg får ringe Posten i morgen og spørre om de har en pakke liggende på Post-i-butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet hjem fra jobb.. Lå hentelapp i postkassen, så da henter jeg den senere i kveld ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...