Gå til innhold

Discovery 1 v8i Es Softdash selges.


LR 80

Anbefalte innlegg

Som topic. Discovery 1 v8i Es Softdash selges. Dette er en på begynt repobjekt.

 

Selges da jeg ikke får tid til den. 3,9 v8 med zf automat. Syv seter. Taktrekket henger noe. Takluke er limt igjen av tidligere eier.. Bygd om med disco hoved lamper. Fører sete er dårlig. Bilen er hevet men ikke godkjent i vognkortet.

 

Vinsj fanger med grøftlys. Ny vannpumpe. Innfelt cb radio i takkonsol. Bremser trenger en bytte bak. Og sjekk framme. Mangler ABS sensor venstre fremme. Snorkel er montert. Ramme kan ha rust da denne ikke er sjekket pr dags dato.

 

Bil selges som rep objekt hel eller i deler vis det er lite interesserte for komplett bil.

 

Håper på 12 ooo. Som er godt under selvkost.

 

Står i svarstad Vestfold.

Telf 99694579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har fått endel interesse for hovedlinjene som er disco 2 facelift lykter..

Ellers er det fjærer og fanger og baksete som er så si helt som nytt..

Motor og gir venter jeg med salg på i og med dette passer i en av serie bilene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det kun karosseri med interiør, uten akslinger motor og girkasse du selger?

Hvordan er tilstand på utvendige paneler. Kan jeg få bilder av mest mulig utvendig karosseri?

 

Send til axelot@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor og gir med akslinger står på bilen.. ? er skjært endel i framskjermer og front. Men er temmelig rett og fin. Med unntak om bolk høyre hjørne bak over lykt midt på vindu høyde. Tak luker og takvinduer er silikonert endel. Noe maling søl på panser.. Men kan sende bilder.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...