Gå til innhold

Diff lock.


Bakken

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet om hvordan jeg kan sjekke om diff-locken er koblet til? eller noen som har andre tips/triks? når jeg tar "spaken" over i diff-lock får jeg ikke opp lyset i dashbordet lenger.

Er en defender 90 td5.

 

Hilsen Eirik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbj0rn, jeg ser at den beveger seg. Men hører ingen forskjell på motor lyd og turtall. Har du noen flere tips? Tusen takk for hjelpen så langt!!

Skal lyse komme opp i dashbordet når jeg har teningen på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke endre turtal eller motor lyd. Og som noen nevnte tidligere så kan det hende du må kjøre noen meter før den slår inn. Snakker da om 10-15 maks. Kan jo hende noe har løsnet der. så den ikke drar delene på plass inne i girkassa. Dersom du ikke har midt sete så tar ut plata som ligger i midten og se oppå kassa også, der ser du godt det som skal bevege seg. Og dersom alt beveger seg som det skal på utsiden så er nok desverre feilen inni kassa. Men det er heller ingen kjempe jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løft opp dekk og test. Når du låser senter diff så skal den trekke like mye foran som bak, så dersom du løfter ett hjul av bakken så drar den seg fortsatt fremover, dersom den er åpen så spinner bare det hjulet som er i luften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...