Gå til innhold

Serie 3 Land Rover med ARB-Sperrer fram og bak!


peterder

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt den for salg før til en høyere pris.. fjernet annonsen da og hadde tenkt å fikse den selv før salg, men har nå bestemt meg for å selge den som den er og bruke min tid på oppussing av hus i vinter.

 

Prisen er diskuterbar ved en rask handel, men er foreløpig satt til 24.000,-

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=53064114

 

 

 

20130518_214902.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har både sommerdekk og vinterdekk med pigg på felg. sommerhjulene er de som er på bildet over.

 

Det er håp for ramma. Foran hvor de også pleier å ruste er det ikke noe feil annet enn litt overflate. Langsgående bjelkene er stort sett i svært bra stand. Det er de siste 20 cm. i bakant av rammen mot bjelken til hengerfestet og selve bjelken som er dårlig. De utriggerene som står rett bak forhjulene må byttes og mulig de bak hvor fjærfestet er også burde byttes hele.

 

Her er en mappe med flere bilder av rammen: http://1drv.ms/1s2mVq1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Petlas dekkene har hvertfall pigger og har blitt brukt som vinterdekk.. Om det er de beste vinterdekkene man kan få tak i tviler jeg på, men det er nå hvertfall 9stk. felger og dekk som følger med bilen totalt.

 

Både jeg og han som utførte EU-kontrollen har kakket mye i rammen for å se hvor det det kan være rust. Skal ut å skjekke nøye på stedet du påpeker også.

Endret av peterder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var igjennom mye av den samme rusta på min ex-mill i fjor. Brukte en uke ca på 2 utriggere, baktravers, banking av tectyl og ny rustbehandling. Kostet ikke mange lappene (sveiser selv) får å få ramma bra igjen.. Hadde jeg ikke kjøpt tilbake ex-millen min så hadde jeg reist å sett på denne. Folk kjøper jo seriebiler med mindre utstyr for 50 laken uten å blunke, er man så redd for å sveise litt ? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...