Gå til innhold

dlrc. 40 jubileum…


truls

Anbefalte innlegg

Noen ganger tror jeg du trenger noen å prate med Truls!!

Opel Vectra og taktelt med ståltråds kufanger...?????

 

Vel, da får jeg stille i Buddy med Mk2 og seriøse skjermbreddere og en henger med optima batterier så jeg klarer å ha nok strøm til å komme av fergen!????

optima holder ikke.. honda aggregat.. så kjører du hele veien.. på ei uke eller to da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Og hvis jeg ikke husker helt feil så er det enda en norsk bil som skal nedover B)

 

Påmeldt og klar.

 

 

 

 

 

Må bare få en eller annen bil klar, snart er det bare P38en som er i orden.

Endret av fRRode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

NLRK har mottatt følgende melding fra DLRC vedr påmelding:

 

"Please note:
If you want to have anniversary T-shirts, you have to order and pre-pay them until March 15th, 2015.
Please also register, even if you don't want to have a T-shirt. It's easier for our organisation team to prepare the event! Please support them with your registration!"

 

Det hjelper arrangørene veldig å vite på forhånd hvor mange som kommer. Sålenge det ikke koster noe kan det ikke være et problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem oppstår også når maange har meldt seg på men bare halvparten kommer.

Da har man lett for å bruke mer penger på arrangementet og man går i minus så det holder.

Derfor begynte NLRK med forhåndspåmelding og betaling samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det kommer 4 ganger som mange som påmeldt kan det bli trangt om plassen.

 

Sånn i ettertid, hadde vi vist nøyaktig hvor mange som kom på vårt landstreff i år, så kunne vi redusert prisen med 3-400 kroner.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DLRC skriver : Estimated participants : 450

 

 

Det er vel så mange kjøretøy de har plass til på området.

 

Så tidlig påmelding er jo bare positivt. Både for deltagere og arrangør !

 

Ellers så skriver både Gaute og Frode det meste om hvorfor påmelding bør foretas i god tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke noen form for kvittering.

 

Med Truls så er vi vel sånn ca oppe i 18 voksne, 5 barn og 11 biler. Dette blir moro.

 

Og Ronny, nå må du få ut fingeren. Jeg skal også bytte girkasser først (i to biler). Er litt lat og drar over til England i slutten av april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge treffet er gratis,og de bare ønsker å få "påmeldte" som et ca. antall på papiret,så trengs det ingen kvittering!

 

Men for DLRC er det jo flott å vite,kommer det 45 eller 450 biler. (I Nederland i 2013 var der vel ca. 1000 biler!! )

 

Planlegging av et stort treff blir lettere med litt info., før deltakerene står på "døra"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg lagt opp kjøreplan for tur til treffet.. ut av tunet, sving til høyre.. kan også svinge til venstre, men da blir den litt lengerre.. fortsette ca 8 km.. ta til høyre,, kan også her svinge til venstre, men da blir den også litt lengere.. fortsette 2 km til rundkjøring.. her kan jeg velge å kjøre til høyre flere ganger.. velger jeg nr 1, blir turen lengere, velger jeg nr 2 blir den kortest.. velger jeg nr 3.. må jeg kjøre gjennom ett boligområde og under en jernbaneundergang.. kjører så .. fortsetter vel i morgen eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. kjører så ca 7 km.. passerer masse rart på veien.. bryggeriet, kirkegården.. og så kommer jeg til ei rundkjøring.. 4 muligheter til å ta til høyre.. i nr 1 er det kort kort vei.. i nr 2 bittelittegranne lengere.. og i nr 3 og 4 så vil jeg si att det hadde vært tull å kjøre de veiene, meenn.. det går det også.. tar nr 1, kjører så ca 120 meter.. så må jeg sakke farten for neste rundkjøring.. også her er det 4 muligheter til å kjøre til høyre.. nr 1…. rett til kulturhuset samsen.. nr 2 dette blir en laang tur,,. nr 3.. kort kort.. og nr 4 er tilbake til forrige rundkjøring og da har jeg 4 muligheter der og.. men.. jeg kjører kort kort vei.. ned bakken og der står det skiltet med ferje til danmark.. følger så skiltingen til danmark og kjører etterhvært ombord i ferja.. og der er det taxfree salg.. lurer på hva slags helsikkes drikke jeg kan kjøpe med meg for å by tyskerene på en dram.. de selger jo ikke hjemmebrent i taxfreen.. ble tørst.. det er helg.. sees i neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, helga er over,.. ble litt jobbing i stedet for.. etter å ha ankommet danmark så må jeg jo rote meg opp på e45 på ett eller annet hvis.. kan jo følge strømmen, men hvis jeg er først i køen, så blir det litt vanskelig.. kjører ut av ferja og holder til høyre.. så slipper jeg i hværtfall å havne i sverige.. stor redsel for det.. dårlig diesel der.. men.. er jeg heldig så havner jeg nok ut på motorveien sydover.. først i gjennom ett lyskryss. 3 valg.. mot venstre,,, er ferja til fjordline.. der ender man jo opp i bergen.. farli.. mot høyre så kjører man mot sentrum, og alle har jo hørt om skipperkroa.. kunne jo bli tørst.. jeg kjører rett frem.. neste jeg kommer til er rundkjøring.. 4 valg.. til høyre.. skipperkroa.. vanstre.. sverige, via omveier.. håper de er veldig lange .. eller tilbakeigjen.. men blir så lenge å ventet på ferja.. har jo ikke returbilett før mandagskvelden igjen.. rett frem.. til neste rundkjøring.. ænkelt.. samme valgene som i sta.. vi kjører rett frem.. nesten kjedelig.. skal jo nesten kjøre rett frem i 800km.. noen må finne på noe lurt.. men først en eu kontroll på en bil jeg ikke skal ha med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

så var jula også over.. legger planer for danmarkstur til helga. og så kom tysklandsturen på bane også.. hvor mange blir vi fra sørlande/vestlandet som reiser via danmark/hirtshals til det tyske stortreffet.. reiser vi fra norge på onsdags kveld/ettermiddag eller torsdags ettermiddag.. kjører vi fra treffet mandags tidlig på morgenen for å rekke kveldsbåten eller utpå dagen for å ta formidagsbåten hjem.. bare lurer her. mvh truls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

færdi med eu kontroll på den bilen som ikke blir med.. da er det bare å finne neste bil til eu kontroll.. og jaggu, skal ikke på tur den heller..

jeg var på kontroll på sykehuset her om dagen.. må nok på flere kontroller utover våren før turen.. men ellers så har vi det bare bra.. kjøper meg også ny bil før turen tror jeg, en oyota hybrid yaris sak.. den skal heller ikke på tur.. det er helg og jeg venter på ole..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann Truls!! Alt vel?? Gikk du ikke igjennom EU kontrollen?? Håper det ikke er noe alvorlig.

Jeg venter på en annen Ole, helt til i morgen, og hy og brid vil jeg ikkje ha.

Måtte dere ha en fortreffelig helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...