Gå til innhold

NLRK - Landstreff 2015 - 40 års Jubileumstreff


EiRRik 4.6HSE

Anbefalte innlegg

De er litt mer oljeinternasjonale i Rogaland vet du Rolf. Da jeg bodde der i rundt 1985/86 var til og med kjøttdeigen annonsert på engelsk og fransk i det lokale supermarkedet i Stokkaveien :) Viande hachée f.eks. for at Elf-folkene skulle forstå det. Men at gravel betyr grus, når man ser en grusvei på filmen, går ofte greit å forstå. Og lignende. Man må i alle fall ikke inn på Facebook for å lese det B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 260
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Påmeldingen til Jubileumstreffet er nå åpnet.


Vi ønsker at flest mulig av deltakerne melder seg på forhånd. Ved forhåndspåmelding betaler du i første omgang kun treffavgift kr 200 samt en billettavgift til hoopla.no som drifter påmelingsløsningen. Skulle du av ulike årsaker bli forhindret til å delta vil du få treffavgiften refundert. Camping (kr 200 pr døgn/boenhet) evt telthotell (kr 250 pr døgn pr person( betales ved ankomst/innsjekk. Du kan mao velge fritt hvor mange dager du ønsker å delta.


Du kan også forhåndsbetale treffavgift og camping for 6 dager, noe som gir deg en rabatt på 14%.


Dersom du kommer med flere biler og ønsker startnummer for alle, må du betale seperat treffavgift for disse.




Treffavgift for ikke-medlemmer er kr 400 og angitte priser for camping og telthotell får et påslag på 20%. Deltakere fra internasjonale LR-klubber deltar til medlemspris.

Endret av Sven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av noen timer er 12 biler forhåndspåmeldt, dvs nesten 50% av det vi oppnådde i forkant av Elvedalen. Hyggelig å se at så mange benytter seg tilbudet om treffavgift+6 døgn camping til kr 1200 istedenfor kr 1400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, då är den internationella närvaron säkrad. Det kommer åtminstone en från Sverige.

 

Så, da er den internasjonale representasjonen sikret. Det vil være minst en fra Sverige. Jeg tør ikke kjøre den lange stykke med Seriebilen, men går med den gamle Defendern. Dette vil bli morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det et program, kan eventuellt kun komme til helgen da jeg ikke har ferie den uken.

 

Jeg håper å kunne legge ut et tentativt program i dag eller i morgen kveld - venter på innspill fra arrangøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...