Gå til innhold

Remap TDV8


KetilDisco

Anbefalte innlegg

Jeg har remappet Range Roveren min med Bell Autos remapping via Black-Box msv serveren.

 

Selve remappingen kostet ca. 3000+mva. Legger jeg på server MSV2 og software ble det rundt 10000. Da har jeg også full kontroll på bilen, med feilkodesletter, full konfigurering av bilen osv. Blant annet har jeg også oppgradert bluetooth så jeg slipper kode og har telefonbok.

 

Uansett: jeg er ingen typisk grisekjører som utnytter de ekstrakreftene hele tiden, men bilen ble utrolig mye bedre å kjøre, og samspillet mellom girkasse og motor bedre. Jeg har forsøkt litt forskjellige tuninger på forskjellige biler, og må si at en "voksen" tuning som autologic(?) eller Bell Auto service (BAS) funker utrolig godt. Det er på en måte slik bilen burde være.

 

Bilen girer helt klart sjeldnere og er mye bedre på å utnytte dreiemomentet. Den legger seg på litt lavere turtall også. Bilen er vesentlig raskere ut i kryss/responsen. Den litt ujevne karakteristikken som man kan få med en tunet bil, finnes ikke.

 

Alt i alt er jeg utrolig fornøyd!

Endret av KetilDisco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...