Gå til innhold

Atle's 110 6x6


Atle Arntsen

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Var tanken i bruk for forsyninger til julebordet? Tank, pumpe, to toms slange... :-)

 

Veldig kul bil! Har ikke sett den på veien enda, men gleder meg til å møte denne i Grimstads gater.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingen brannbil faktisk, selv om det ser sånn ut :)

Påbygget lever nok et liv på lånt tid, vurderer sterkt å kappe dette bort og lage meg en Plokkopp ;)

 

Aiai! Trodde det var der fascinasjonen lå for en brannmann. Men kul er den likevel! :-)

 

Synes du har mange skumle planer både med bil og karosseri Atle. Tenk deg nøye om før du starter vinkelsliperen så du ikke fjerner sjela i bilen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada påbygget er artig, men lite brukervennlig for meg ;)

Tanken er å fjerne det for så å tilpasse en camper.

Da kan den være grei "bobil" i sesongen for det, samtidig som den blir en knallkul pickup resten av året ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært å titta pån den blir nok rå nårn er ferdig ,,,vent å se og takk for handel koselig med tur sørover tar meg en tur når boben blir veteran :) og hils kompisen din neri gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...