Gå til innhold

Kraftkar'n - en Discovery 3 fra 2006


LANDreas

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 4 måneder senere...

Bilen går som en kule, men har fortsatt litt klunk. Har prøvd å bytte bakre mellomaksling, uten merkbar forbedring. Får svinge oppom verkstedet en dag, og høre hva vi kan gjøre. Har jo hørt om flere her inne nå, som har merket stor forbedring med «Canadian ... ett-eller-annet» girkasseprogram. Får prøve det først, hvis OK for verkstedet, hvis ikke må de nok se på bakdiffen igjen.

 

Fikk kost litt med bilen for et par-tre uker siden, og fikk satt på noen KC LED-ekstralys. Flott, gitt! Lyser 740 meter, så nå koser jeg meg i mørket. B)

 

Fikk også laget festebraketter til den nye markisen, med litt stæsj fra Biltema, vinkelsliper, litt trykkluftslange, litt boring og skrustikka. Ble sånn jeg hadde tenkt meg det, så er fornøyd. Bygger ikke høyere enn eksisterende høyeste punkt på takgrinda, så det er bra.

 

Billige, galvaniserte stolpestøtter fra BT, pluss noen rustfrie bolter:

http://www.biltema.no/no/Bygg/Monteringsdeler/Stolpestotte/Stolpestotte-2000017266/

 

 

6AD0F494-E45A-4BEF-8256-A0E93B4C09C2.jpeg

4AE7A73B-E79F-40FD-B24F-2D1CC8326FFB.jpeg

EB448124-68A6-4A4C-9AE1-8A85F61685E9.jpeg

4023DA18-D91C-4D94-A7BD-BD91298B238A.jpeg

E0812BC7-8940-4766-A351-5C6CD30BD024.jpeg

40982F5F-170A-4010-A77B-34F45F74E87B.jpeg

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas har sånn ekstra heving på sin bil, så jeg tror de pleier å dekke på under bilen når den er hevet helt opp. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for vennlige ord! :)

 

Familien? De ligger nok i sengene sine hjemme når jeg er på tur, gitt. Grunnen til at jeg kjøpte denne, var at jeg våknet så grisetidlig i Elvedalen. Da regnet det så hardt på teltsenga (Kamp Rite Tent Kot) at jeg våknet 0715. Det skal aldri gjenta seg!

 

Hilsen Kvart-over-syv-soveren, som helst vil være Snorke-til-lunsj-soveren.

:D

 

Den ekstra hevingen er dessverre ikke nok til at jeg får senga under bilen. Må jobbe litt med akkurat det, tror jeg.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...