Gå til innhold

Kraftkar'n - en Discovery 3 fra 2006


LANDreas

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Her er første bilde, forresten. Håndstjålet fra selgerens rikholdige utvalg. Artig med en D3 som ikke er svart eller sølv, og digg å slippe soltak. Ellers tror jeg den har alt av LRs utstyr, unntatt ryggekamera. I tillegg har den vinsj og Prospeed takgrind med stige. Kan hende "geipen" skal monteres mer skjult etterhvert, blir så trangt i garasjen. Det er jo allerede en schwææær bil! :)

 

Bilen har tidligere vært eid av en medforumist, men jeg kjøpte den fra forhandler.

 

 

med_gallery_2068_794_284527.jpg

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!

 

Her har jo jeg sovet i timen! Gratulerer med skikkelig fin bil Andreas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusener på tusener takk! :)

 

Fikk tatt ut varebilvegg og satt inn bakseter i dag. Gikk med ca. to og en halv time inkl. full støvsuging. God hjelp fra veiledningen til KSSkaret. Takk, Knut Simen! :)

 

Har igjen platene som skal ligge baki lasterommet, måtte ut og kjøre oppvaskmaskin for min gamle far. Var også litt usikker på hvordan de skal ligge. Kom gjerne med tips!

 

Når platene og dekklister er på plass er det bare godkjenning og skiltbytte igjen. Enkel og smooth greie dette her. :)

 

Jammen observerte jeg ikke MrAnders i Storo-krysset på vei hjem. Han kjørte i sin bil av merke hvis navn må være unevnt. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den skal nok på en liten luftetur da, ja. Men ikke modifiseres! Det må i så fall bli i forkant av treffet, nettopp for å unngå Grenlandsmodifisering. Har jo lært av alle bulkene på Storkar´n. Tror jeg... :rolleyes:

 

:D

 

PS Takk igjen, HC. Kom en rimelig sølvfarget en til deg på Finn i dag, så jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg fanget den i Porsgrunn. Den har vært i villrede og har bodd i det området helt siden den var ny. Endelig har den fått et godt hjem der den egentlig hører hjemme, i Norges eneste storby. :D

Ehhhemmm.... :)

Grattis med flott bil. Er nok i svært god stand nettopp/fordi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bil skal du nå velge på de store offroad treffene da Andreas. Blir det å kline D3en inn i granlegger og dumpe over fjellet eller blir det Seriebilen som må ta støyten. For jeg FORVENTER jo at vi skal på tur videre også, selvom du har kjøpt deg "bil for voksne"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det blir nok Kraftkar´n som blir familie-offroaderen heretter. Har ikke lyst til å kjøre så langt som til treffsteder med Litjkar´n, det er mye mer komfy med Kraft´n. Jeg hevder ikke dermed bastant at Litj´n aldri skal i skauen!

 

:)

 

 

PS Jeg burde nok valgt Storkar´n 2 som navn på Kraftkar´n. Det er jo bare akkurat så han går inn i garasjen! :o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...