Gå til innhold

Kraftkar'n - en Discovery 3 fra 2006


LANDreas

Anbefalte innlegg

Nå er endelig Kraftkar'n i hus! Litt skummelt å gå fra velkjente, trygge og gode Disco 2 til "nymotens" bil med enda mer elektronikk, men fyttiholingen og fy for asen for en bil! For dette er jo en ordentlig bil, i tillegg til terrengkjøretøy.

 

Blir vemodig å selge Storkar'n, men etterhvert må han bort. Må bare få inn bakseter i Kraftkar'n før jeg begynner å klargjøre Storkar'n. Første trinn gjennomført i dag, var hos Tollregion Oslo og Akershus og betalte for statusendringen. Jeg hadde belaget meg på noen timer med venting, men det var maks ett minutt ventetid! Begge gangene! (Glemte selvfølgelig igjen vognkortet i bilen...) Så, dere andre i Oslo som skal bygge om - frykt ikke. Nå gjenstår innsetting av seter og visning hos Bibelbeltetilsynet.

 

Dette blir gøy!

 

Lykkelig og livredd hilsen Andreas. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Takk for alle gratulasjoner, fra oss begge!

Avgiftene er ikke så ille, KUN 35.010,- for hvite skilt. Setene får jeg også lov til å skru inn. I tillegg får jeg lov å bruke setene når de hvite skiltene er på plass og alt er godkjent.

Du kan jo få kjøpe baksetene mine, Roy, for prisen av en tøff, offroadrigget D2. Da får du alt rundt setene på kjøpet. :D

 

Lover noen bilder etter hvert, men først må jeg prøve å få gjort litt med alle bilene. Det må prioriteres høyest, hvis ikke blir det ufred i heimen.

 

Ja, litt pummelt er det, HC... :o Men FOR en bil! :D

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ganske utrolig at en så kul bil er råere enn Defender i terrenget. Det mener i hvert fall mange tungt kvalifiserte kjennere. Har selv kjørt den på Experience-senteret for mange år siden, og jeg ble ekstremt overrasket over hvor kapabel den er i skau og terreng. Og det uten stive akslinger!

 

:)

 

 

Ha´kke tid til å skrive mer, må bestille stæsj!

 

:D

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ganske utrolig at en så kul bil er råere enn Defender i terrenget.

 

En heftig påstand, fordrer ihvertfall at du har E-lock på bakaksling, ikke alle er levert med det. Men passer jo svært dårlig å ta den diskusjonen i en gratulasjons tråd ;) .

Legg ut det tema igjen om noen mnd, så tar vi den ( en gang til, kom igjen a - bare en gang til :P )

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med gobil:) Kommer til og få mange gode timer i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...