Gå til innhold

Ny Disco avduket


Bergsnov

Anbefalte innlegg

Jeg liker den veldig godt! Tror det er en bil som kommer til å vokse på en. Og ikke minst, jeg tror den vil se skammelig tøff ut i levende live:)! Denne bilen har også masse ny teknologi som er spennende! Ikke minst interiørløsningene er kule.

 

Lurer på hvor mye den vil koste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Discovery Vision Concept var før den var lansert. Land Rover selv kaller denne Discovery, så flytt den ut til hovedforumet igjen ;-)

 

Hmm... Mulig du har rett men denne "lanseringen" ser for meg ut til å være gjenbruk av konseptet for å ha noe å skrive om og ikke en produksjonsbil. Ble veldig i tvil om hva de driver med nå. Det pleier alltid å være klokkeklart når det faktisk er en ny produksjonsmodell. Men uansett vil en ny Discovery beholde dette underforumet. Vi vil dog endre tittelen når modellnummer el.l. er klart.

 

http://newsroom.jaguarlandrover.com/en-in/land-rover/news/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Liker å "pimpe" bilene mine en del. Er veldig fornøyd med det som er gjort med D3én min (se bildet vedlagt). Hevet den ekstra, røffere hjul/felger, ny grill i front, ekstra lys foran, skjørtet bil bak etc etc. Blitt mye mer tøffere og barskere utseende. Ser ikke helt jeg kan gjøre så mye slikt med den nye D5én.

 

Syns de beveger seg litt vekk fra linjene og firkantheten jeg liker så godt. Blir en slags forsiktig tilnærming til BMW og Mercedes dette syns jeg. Ikke bra...

 

disco hoved.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt opp bilder i album på profilen. Vet ikke om dere andre kan se de, men har lagt de inn under galleri også.

Er ganske fornøyd med bilen nå. Når jeg kjører ved siden av en ordinær Disco, så er bilen min nesten ikke å kjenne igjen i forhold.

Vil ikke "pimpe" den mere. Men har nettopp hatt den på tectylbehandling og skal snart lakkbehandle den :D

 

disco hoved 2 2.jpg


Lagt opp bilder i album på profilen. Vet ikke om dere andre kan se de, men har lagt de inn under galleri også.

Er ganske fornøyd med bilen nå. Når jeg kjører ved siden av en ordinær Disco, så er bilen min nesten ikke å kjenne igjen i forhold.

Vil ikke "pimpe" den mere. Men har nettopp hatt den på tectylbehandling og skal snart lakkbehandle den :D

 

attachicon.gifdisco hoved 2 2.jpg

 

Merkelige greier. Fikk ikke se bildet selv, men alt var i kjønneste orden ved forhåndvisningen.

 

 

http://www.lrforum.com/forum/index.php?app=gallery&image=45955

 

Forsøkt på nytt nå med å kopiere inn urlén.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...