Gå til innhold

Gratulerer med ny Defender! En gratulasjonstråd for alle


lafterolf

Anbefalte innlegg

En egen tråd for de som klokelig har kjøpt seg defender.

 

Vil derfor gratulere en sindig Trønder, riktignok bosatt i Nord.

 

Bilen er i mine øyne helt riktig på alle vis, den har nemlig stålfelger med smale dekk og en farge som minner om opphavet. Klare trekk fra seriebilen gjør bilen til en nytelse.

 

Hovedpersonen får røpe seg selv, her kommer bilen ;)

 

20140811_204725.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du Lafte har lagd en tråd for de som er fornuftig nok til å kjøpe seg Defender :) ....ja og for min del har dessverre blitt noen i årenes løp.

Og dette er da forhåpentlig vis den siste på ei stund blush .....?!!??

 

Etter nesten et år uten Defender og med en Puma til god pris, ikke langt fra meg, ja da klarte jeg ikke å la være.

 

En dyrlege på Andøya skulle selge sin 4. Defender, og her er det derfor en samfotografering av hennes 4. nå min :) og hennes nyeste og 5. Snakk om entusiast. Ja, forresten, mannen, også dyrlege, og på sin 5. Discovery, nå en D4. Snakk om entusiastisk familie :D

Noe som også er veldig moro, er at det viste seg at hennes 2. Defender 110, en 97 300tdi, har jeg også eid :) og eies nå av TomRH her på forumet :)

 

 

20140811_204618.jpg

 

20140811_204630.jpg

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...