Gå til innhold

Disco 3 fra 5 til 7 seter?


Bergsnov

Anbefalte innlegg

Har en 2008 Discovery 3 som skal omregistreres fra varebil til personbil nå i september. Fikk med 3 bakseter da jeg kjøpte den, og har alltid tenkt på den som en 5-seter. Nå ser jeg at jeg har 3 separate bakseter som i en 7-seter. Jeg har også jekken i siderommet. Kan jeg da registrere den som 7-seter? Noen som da evt. har noen ekstra bak-bak-seter liggende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sjekket jeg før jeg kjøpte min Disco. Fikk til svar at noen biler er det enkelt på, andre ikke. Fikk også opplyst at man ikke kunne vite om det var hvilken type man hadde før man hadde tatt opp "varebilbunnen". Mener å huske at det hadde noe med dybden under "varebilbunnen".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sjekket jeg før jeg kjøpte min Disco. Fikk til svar at noen biler er det enkelt på, andre ikke. Fikk også opplyst at man ikke kunne vite om det var hvilken type man hadde før man hadde tatt opp "varebilbunnen". Mener å huske at det hadde noe med dybden under "varebilbunnen".

 

Alle er lik.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er ikke helt like. Noen har jekken liggende under gulvet og 2 pluss 1 sete på andre rad, mens andre (som egentlig er 7-setere, som min) har 3 seter på tredje rad og jekken i siderommet.

De er fortsatt lik karosseri på bilene, om jekken ligger her eller der er egentlig uvesentlig om man kan bygge om fra 5 til 7 seter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...