Gå til innhold

Trenger motor til Serie3


Oskarsaelid

Anbefalte innlegg

Forrige eier mistenkte at den var kjørt på tynn olje og fikk råden skiftet. Dessverre ble verkstedet stengt da motoren var i alle bitene den består av og den ligger nå på pall/eske/slakterikasse og har gjort det siden 2009. En mekanikerkompis tok en titt og sukket litt og foreslo å handle inn en ny/brukt motor.

 

Hva er NAD-motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet at den burde vært på kjøpes men jeg har ærlig talt null peiling så vil dra ut så mye info som mulig.

 

Passer det med bensinmotor selv om det har vært diesel?

Jeg er en god snekker men ræva på bil/motor men prøver å lære:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bensinmotoren passer, men de hyggelige mennene i svart uniform vilmnok sørge for at det tar tid før du får lov til å kjøre med den.

Forsøk å skaffe deg en dieselmotor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bensinmotoren passer, men de hyggelige mennene i svart uniform vilmnok sørge for at det tar tid før du får lov til å kjøre med den.

Forsøk å skaffe deg en dieselmotor.

 

 

Skal ikke si hverken Diesel eller bensin, for begge har sine fordeler/ulemper. Men jeg nå si meg uenig i påstanden om at det vil ta lang tid å få godkjent motorbytte i denne bilen. Det mysser av disse bilene med motor av alle slag. Så dette er en enkel formalitet så lenge det er en motor som var et alternativ, eller noe veldig likt.

Eneste du må ha friskt i minne når du oppsøker Trafikkstasjonen er at "Nei" er ikke et svar. De kan ikke bare si nei. Og de kan heller ikke kreve "umulig" dokumentasjon på noe de egentlig kan ta en avgjørelse på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke flink nok til å argumentere mot "nei'ene"

Men, jeg har hørt om andre som også har slitt med å få godkjenning på sine prosjekter.

Prioritering av oppgaver og dagsform hos nevnte myndighet kan sikkert ha noe å si på besluttningene.

 

Tilbake til opprinelig tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ex.mil. Gøy bil å skru på :)


 

Endret av Paal Helge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...