Gå til innhold

Vindsus A-stolpe


KetilDisco

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort en liten oppdagelse omkring A-stolpene og plastkarmen på utsiden. Den som ligger mot frontruten.

 

Ved en "tilfeldighet" løsnet plasten på A-stolpen på høyre side. Ved undersøkelse så jeg at dekselet var limt fast til karosseriet med vinduslim. Antagelig har de som har byttet frontrute på bilen ikke fått av listen uten å ødelegge festene og klipsene. Så fikset de det med litt lim.. Jeg har kjøpt nye lister (det var like galt på venstre side), og det hadde overraskende mye å si på lyden i kupeen. Det ble veldig mye stillere, spesielt ble det mindre lys lyd.

 

Jeg har akkurat prøvekjørt en del L322, spesielt 2007, men også 2006, 2008 og 2009. Det har vært litt ymse i forhold til lyddemping, og jeg innbiller meg at det er ganske vanlig med noen kvikkfiks når disse panelene ryker. Jeg lurer på om dette kan gjelde mange biler. Sjekk din og se.

 

Hele monteringen er ganske raskt gjort. Må være litt forsikting med klipsene, men ellers er det svært enkelt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...